کد خبر: ۶۸۷۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

واترپلو در لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس از شکست گریخت

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس که در شرایط نامساعد و عجیب زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
واترپلو در لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس از شکست گریخت
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (جمعه) در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی از پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بارش شدید باران موجب شده تا زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی، بدترین کیفیت ممکن را داشته باشد. مسوولان برگزاری با امکانات ابتدایی چون پارو و سطل، آب‌های جمع شده در زمین را خارج کردند تا شرایط بازی فراهم شود.

قضاوت بازی را «موعود بنیادی‌فر» با کمک‌های «محمدجواد مداح» و «قهرمان نجفی» برعهده داشت.

پرسپولیس در حالی به این بازی پا گذاشت که چند روز قبل، در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و به عنوان دومی بسنده کرد.

مطابق انتظار شرایط نامساعد زمین، روی روند بازی تاثیر گذاشته بود و تیم‌ها به ارسال روی آوردند. همچنین توپ مرتبا در میانه میدان لو می‌رفت.

پرسپولیس سعی داشت با حرکات ترکیبی از جناحین به دروازه حریف برسد و نساجی هم ضمن اتخاذ تدافعی در ضد حملات با حرکات «مهرداد بایرامی» خطرناک نشان می‌دهد و در ضربات ایستگاهی هم بسیار موفق نشان داد.

در دقیقه ۴۱ ارسال «حسن نجفی» روی یک ضربه ایستگاهی را «مجتبی بیژن» مدافع پیش‌تاخته نساجی با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد. این نخستین گل خورده پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر است.

«یحیی گل‌محمدی» سرمربی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم، «علی شجاعی» و «مهدی شیری» را جایگزین «امید عالیشاه» و «احسان پهلوان» کرد تا شاید روند تیمش تغییر کند.

در دقیقه ۵۷ پرسپولیس در آستانه گل تساوی قرار گرفت که ضربه «احمد نوراللهی» را «حامد شیری» از روی خط دروازه نساجی دفع کرد.

لحظاتی پس از آن «مهدی عبدی» با بی‌دقتی پاس عالی «سیامک نعمتی» را هدر داد.

در دقیقه ۵۹ اینبار نوبت به «علی شجاعی» رسید که با ضربه سر خطرساز شود اما بازهم پرسپولیس به گل نرسید.

در دقیقه ۶۲ احمد نوراللهی از دو قدمی و به طرز عجیبی نتوانست دروازه میزبان را باز کند.

در دقیقه ۶۸ اشتباه عجیب مهدی شیری موجب شد میزبان در آستانه گل دوم باشد که «حامد لک» و «سیدجلال حسینی» به خوبی مانع از باز شدن دروازه پپرسپولیس شدند.

حملات پرسپولیس بالاخره نتیجه داد و در دقیقه ۸۴ «سیامک نعمتی» گل تساوی را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۸۸ شوت نعمتی با بدشانسی به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد.

در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید و پرسپولیس با انجام پنجمین بازی خود به امتیاز ۹ رسید و نساجی هم جمع امتیازات خود را به عدد هشت رساند.

ترکیب نساجی

مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی‌بیگی، آرمان قاسمی، محمود قائدرحمتی، روزبه شاه‌علی‌دوست(حسین زامهران، بهزاد داوودی)، حسن نجفی(علی داوران)، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی و کریم اسلامی

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی، سعید آقایی(آرمان رمضانی)، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (علی شجاعی)، احسان پهلوان(مهدی شیری)، وحید امیری و مهدی عبدی(مهدی مهدی‌خانی)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین