کد خبر: ۶۸۷۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

سریال سرقت با شگرد نخ نمای نوشیدنی‌های خواب آور

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق مسافرنما که با خوراندن نوشیدنی‌های خواب آور به مسافران اتوبوس‌های بین شهری اموال آنها را سرقت می کرد، خبر داد.
سریال سرقت با شگرد نخ نمای نوشیدنی‌های خواب آور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمیدرضا اکبری، اظهار کرد: پس از شکایت فردی مبنی بر اینکه سارقی با ایجاد رابطه دوستی با او و تعارف کردن آب میوه خواب آور در اتوبوس تهران_اصفهان، اموال او را سرقت کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ شهر اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره تجسس کلانتری ۱۹ پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این سارق را که هنوز در ترمینال کاوه اصفهان بود و قصد داشت به عنوان مسافر سوار یک اتوبوس دیگر شود شناسایی و بلافاصله دستگیرکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: سارق دستگیر شده به ۲۷ فقره سرقت از مسافران اتوبوس های بین شهری با شیوه طرح دوستی و خوراندن آب میوه های خواب آور به آنها در بسیاری از جاده های کشور اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اگر از فردی حتی در استان های دیگر به این شیوه سرقت شده می تواند برای شناسایی و اعلام شکایت به کلانتری ۱۹ شهر اصفهان مراجعه کند، ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ اکبری در پایان خاطرنشان کرد: باوجود اینکه پلیس بارها اعلام کرده بسیاری از سارقان با ایجاد طرح دوستی با مسافر بغل دستی خود و تعارف نوشیدنی های مسموم و خواب آور به آنها اموالشان را سرقت می کنند، هنوز افرادی هستند که فریب این سارقان را می خورند. به شهروندان توصیه می شود هشدارها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و هرگونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین