کد خبر: ۶۸۷۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

دستیار سابق: ترامپ یک دوره روان‌پریشی را تجربه می‌کند

دستیار سابق ترامپ گفت: فکر می‌کنم رئیس جمهور به دلیل ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ یک دوره روان‌پریشی را تجربه کند.
دستیار سابق: ترامپ یک دوره روان‌پریشی را تجربه می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

 اوماروسا مانیگولت نیومن، دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری MSNBC گفت: فکر می‌کنم ترامپ بابت شکست در انتخابات ریاست جمهوری و باخت در برابر جو بایدن دموکرات یک دوره روان پریشی را تجربه کند. فکر می‌کنم ترامپ با از دست دادن جایگاهش در کاخ سفید کنار آمده اما غرور، تکبر و هوای نفسانی‌اش این اجازه را به او نمی‌دهد تا بپذیرد که باید در ژانویه از کاخ سفید بیرون برود و جایش را به بایدن بدهد.

به گزارش وبگاه بیزنس اینسایدر، اوماروسا همچنین گفت: بابت افرادی که در دولت ترامپ باقی مانده‌اند، احساس بدی دارم چون او همه را بجز خودش مقصر شکست در انتخابات می‌داند.

از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، ترامپ مکررا و بارها ادعاهای نادرستی را درباره تقلب انتخاباتی مطرح کرده و به دنبال تغییر در نتایج از طریق طرح شکایت‌های قانونی در دادگاه‌های ایالتی بوده که راه به جایی نبرده است. مقام‌های انتخاباتی می‌گویند، شواهدی درباره تقلب در انتخابات در دسترس نیست.

اوماروسا در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند ادعای ترامپ در پیروزی در انتخابات درست است، گفت: فکر می‌کنم رئیس جمهوری به یک دوره روان پریشی وارد شده است. او شاید با شکستش کنار آمده باشد اما این را نمی‌پذیرد که باید از کاخ سفید بیرون برود.

وی در ادامه مصاحبه خود افزود: اقدامات ترامپ از زمان انتخابات، من را به یاد یک نمایش تلویزیونی می‌اندازد، چون او تلاش می‌کند تا لحظه‌ای را ایجاد کند تا به واسطه آن، نتایج را تغییر دهد. اما او باید بداند که انتخابات، یک نمایش تلویزیونی نیست، مردم آمریکا به یک رهبر واقعی نیاز دارند نه یک شومن.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین