کد خبر: ۶۸۷۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

رئیس صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین سرپرست نوجوانان والیبال شد

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین سرپرست تیم ملی نوجوانان شد.
رئیس صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین سرپرست نوجوانان والیبال شد
آفتاب‌‌نیوز :

چندی پیش مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران انتخاب شد. وی همزمان سرمربی تیم باشگاهی شهرداری قزوین هم بود و هم اکنون به کار خود در این تیم هم ادامه می دهد.

آرمات برای انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان از سرپرست شروع کرد و رضا (علی) عسگری که پیش از این سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین بود را به فدراسیون والیبال معرفی کرد. گفته می شود عسگری از سوی فدراسیون هم تایید شده و قرار است به عنوان سرپرست تیم نوجوانان کارش را آغاز کند.

مسعود آرمات این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: عسگری سابقه خود در این زمینه دارد و امیدوارم بتواند به تیم ملی کمک کند.

شاید برای اهالی والیبال جالب باشد بدانند که رضا (علی) عسگری کیست و چه رزومه ای دارد. او رئیس ناحیه شهری مینودر و رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین است. عسگری به عنوان سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین فعالیت می‌کند و حالا مسعود آرمات، سرمربی تیم شهرداری قزوین، وی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان انتخاب کرده است.

نوجوان ایران سابقه قهرمانی جهان را دارد و پیش از این افرادی همچون علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می‌کردند. همچنین مدتی هم با حکم احمد ضیایی، محمد منصوری سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شد. منصوری از جمله بازیکنان پیشین تیم ملی والیبال ایران است که نزدیک به یک دهه پیراهن تیم ملی والیبال ایران را بر تن کرده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که ملاک و معیار فدراسیون والیبال برای انتخاب عسگری به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان چه بوده است و آیا او می تواند به خوبی از پس کارهای مدیریتی این تیم برآید یا اتفاقات دیگری برای نوجوانان ایران در راه خواهد بود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین