کد خبر: ۶۸۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

نیکی هیلی: با حضور بایدن، "سیاست‌های چپگرایانه" آزادی بیان را خفه می‌سازد

همزمان با نزدیک شدن به مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، سفیر سابق این کشور در سازمان ملل همچنان رئیس جمهور منتخب آمریکا را به تحت تاثیر "سیاست‌های چپگرایانه" قرار گرفتن متهم می‌کند و تاکید دارد، حزب دموکرات یک سیاست اقتصادی سوسیالیستی را دنبال خواهد کرد که آینده کل آمریکا را تهدید می‌کند.
نیکی هیلی: با حضور بایدن،
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل روز سه‌شنبه هشدار داد: با روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، همه ما باید نگران سیاست‌های چپگرایانه باشیم. سیاست‌های چپگرایانه آزادی بیان را به اسم "آزادی" خفه خواهد کرد و سیاست‌های تبعیض‌آمیز را به اسم "برابری" وضع می‌کند و این کار را با دیدگاهی انجام می‌دهد که هیچ شباهتی به آمریکایی که می‌شناسیم و دوستش داریم، ندارد.

هیلی در یک سری توییت "سران لیبرال" را به خاطر "تسخیر شدن" با سیاست‌های چپ‌گرایانه به باد انتقاد گرفت؛ افرادی که به گفته هیلی خواستار آزادی هستند اما می‌خواهند هر کسی را که با آنها مخالفت می‌کند، سرکوب کنند.

وی در توییتی نوشت: سران لیبرال با سیاست‌های چپ‌گرایانه تسخیر شده‌اند. این افراد خواستار آزادی هستند اما می‌خواهند هر کسی را که با آنها مخالفت می‌کند، ساکت و کنترل کنند. این افراد خواستار برابری هستند اما می‌خواهند جامعه جدیدی را بر مبنای تبعیض بنا کنند. این افراد از همه قدرت‌های دولت برای رسیدن به دیدگاهشان استفاده می‌کنند.

هیلی همچنین غول‌های فن‌آوری موسوم به "بیگ تک" را هدف گرفت و گفت: بیگ تک صداهای محافظه‌کار را سانسور می‌کند و دیدگاه‌های چپ‌گرایانه خود را در جامعه ترویج می‌دهد.

وی در این باره در توییتی نوشت: جناح چپ جهان‌بینی ضد آمریکایی خود را به کلاس‌های درس وارد می‌کند. جناح چپ اتاق‌های هیات مدیره شرکت‌ها را قبضه کرده و کسب‌وکارها را وادار می‌سازند تا بر مبنای سیاست‌ها و نه منافع مشتریان و جوامع تصمیم‌گیری کنند. بیگ تک صداهای محافظه‌کار را سانسور می‌کند و دیدگاه‌های چپ‌گرایانه خود را در جامعه ترویج می‌دهد.

پیش‌تر هیلی در سری توییت‌های دیگری ضمن اعلام اینکه سوسیالیسم در سال ۲۰۲۰ جریان اصلی پیدا کرد، خواستار آغاز مبارزه با این "ایدئولوژی خطرناک" که با جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا روی کار می‌آید، شد.

هیلی در توییتی در این باره نوشت: جناح چپ معتقد است که دولت بهترین را می‌داند. اگر سال گذشته چیزی به ما آموخته باشد آن این است که زمانی که دولت چگونگی اداره اقتصاد را دیکته می‌کند، مردم آمریکا رنج می‌برند. اکنون با روی کار آمدن دولت بایدن زمان آن فرا می‌رسد که مبارزه برای کاپیتالیسم را از سر بگیریم.

این نخستین بار نیست که نیکی هیلی از بایدن و سیاست‌های چپگرایانه انتقاد می‌کند. وی از اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی که از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا خارج شد، به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای نامزدهای جمهوری‌خواه کنگره کمک کرده است. وی در جریان سخنرانی در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان از دموکرات‌ها به خاطر چشم‌پوشی از آشوب‌ها و خشم انتقاد کرد.

هیلی تنها کسی نیست که نسبت به سیاست‌های چپ‌گرایانه ابراز نگرانی کرده است. دونالد ترامپ بارها جو بایدن را به عنوان یک "اسب تروآ" توصیف کرده که خودش را به عنوان یک سیاستمدار میانه‌رو ارائه می‌کند اما اگر انتخاب شود آمریکا را به یک "کابوس سوسیالیست" تبدیل می‌کند.

نیکی هیلی پیش‌تر نیز در انتقاد از جناح چپ و جو بایدن گفته بود که آنها برای ایران، داعش و چین کمونیست خوب هستند و برای هر کسی که می‌خواهد آمریکا عذرخواهی کند، ممتنع شود و ارزش‌هایش را کنار بگذارد یک نعمت الهی محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین