کد خبر: ۶۸۸۱۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

قطعی برق شبانه تهران تصادفات را افزایش داده است؟

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در چند شب گذشته تصادفات جرحی در تهران افزایش پیدا کرده است، گفت: بحث روشنایی معابر در شب‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
قطعی برق شبانه تهران تصادفات را افزایش داده است؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور در برنامه تلویزیونی درباره تصادفات شبانه‌ای که در تهران روی می‌دهد، اظهار کرد: در معابر شهری در تمام لحظات شبانه‌روز هر لحظه امکان تردد عابرپیاده وجود دارد، به همین دلیل، دیدن و دیده شدن بسیار مهم است و بحث روشنایی معابر در شبها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در شبها، دیده راننده نسبت به روز به یک ششم کاهش پیدا می‌کند، افزود: در این رابطه به رانندگان توصیه می‌کنیم که سرعت خود را ۱۵ درصد کاهش دهند تا بتوانند در مواجه با خطرات عکس‌العمل مناسبی نشان دهند.

وی تصریح کرد: تقریباً ۴۴ درصد از کل تصادفات در شهر تهران در شبها به وقوع می‌پیوندد البته ۲۲ درصد تصادفات از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روی می‌دهد و عمدتاً به تاریکی معابر و افزایش سرعتها برمی‌گردد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ۵۶ درصد تصادفات در شهر تهران در معابر بزرگراهی روی می‌دهد و ۶۴ درصد تصادفات در محور امام رضا (ع) به عنوان ورودی شرقی شهر تهران در شبها به وقوع می‌پیوندد و در این محور از گردنه تنباکویی تا سه راه سیمان نقص روشنایی وجود دارد.

موسوی‌پور، روشنایی معابر شهری را در شبها حائز اهمیت دانست و بیان کرد: باید بتوانیم معابر را روشن نگه داریم تا تصادفات در این بخش کاهش پیدا کند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تشدید تصادفات با توجه به قطعی شبانه برق در برخی از معابر بزرگراهی پایتخت گفت: قطعاً بحث روشنایی معابر باتوجه به توضیحات ارائه شده حائز اهمیت است و در چند شب گذشته تصادفات جرحی در تهران افزایش پیدا کرده و یک فقره تصادف فوتی نیز در دو شب گذشته در تهران روی داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
چرا برق می‌رود؟ به عراق صادر می شود؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
صادر میشه مجانی به عراق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
کسانی که در یک بزرگراه بدون نور و خاموش تصادف می کنند حتماً پیگیری قضایی از شرکت برق منطق بکنند. مطمئن باشند که دادگاه به نفعشان رأی خواهد داد و وزارت نیرو را ملزم به پرداخت جریمه خواهد کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین