کد خبر: ۶۸۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹

گپ و گفت با رفیق ۴۰ ساله آیت الله مصباح یزدی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شب و روز همراه با آیت‌الله مصباح یزدی بودم، حتی آیت‌الله بروجردی یک سال تابستان به روستای وشنوه رفتند و بنده به همراه آیت‌الله مصباح به این روستا رفتیم و از محضر این مرجع بهره‌مند شدیم.
گپ و گفت با رفیق ۴۰ ساله آیت الله مصباح یزدی
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی خمینی، اظهار داشت: ارتحال رفیق عزیزم آیت‌الله مصباح یزدی را به همه علما و فرزندان و دوستان ایشان تسلیت می‌گویم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آیت‌الله مصباح شخصیتی بود که حدود ۴۰سال صبح، ظهر و شب و درس و بحث با یکدیگر بودیم و باید یک کتاب درباره اخلاقیات و خصوصیات و فهم و درک ایشان نوشته شود؛ نمی‌توان با چند دقیقه و ساعت درباره این عالم سخن گفت.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: مدت ۴۰سال با آیت‌الله مصباح رفت‌وآمد داشتم و حدود ۱۲سال با ایشان صبح و عصر درس اخلاق آیت‌الله بهجت شرکت می‌کردیم؛ در این مدتی که با ایشان بودم یک سرسوزن از ناراحت و ناراضی نشدم که علت آن این بود که آیت‌الله مصباح ازنظر بیان، فهم و درک و ویژگی‌های خاصی که یک انسان باید داشته باشد را دارا بود.

وی تصریح کرد: شب و روز همراه با آیت‌الله مصباح یزدی بودم، حتی آیت‌الله بروجردی یک سال تابستان به روستای وشنوه رفتند و بنده به همراه آیت‌الله مصباح به این روستا رفتیم و از محضر این مرجع بهره‌مند شدیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه "آیت‌الله مصباح یزدی فرد ممتازی بود" خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله طلاب و نسل جوان از رفتارهای اخلاقی و کتاب‌های ایشان استفاده کنند و اخلاقیات ایشان در بین نسل جوان رایج شود؛ آیت‌الله مصباح ازجمله افرادی بود که در علوم تفسیری و فلسفی بسیاری از مطالب علامه طباطبایی را گرفت و درک کرد و با ایشان هم‌صحبت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین