کد خبر: ۶۸۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
تبلیغات

بهترین راه برای اجاره آنلاین ویلا در ایام کرونا

مهم‌ترین موضوع برای هر مسافر علاوه بر انتخاب مسیر مناسب و زمان، مدیریت هزینه‌ها و انتخاب محلی مناسب برای اقامت است، زیرا باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها بسیاری از علاقه‌مندان به سفر تمایل به انجام سفر‌های ارزان‌قیمت را دارند تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده از بودجه در نظر گرفته شده استفاده‌ای بهینه صورت بگیرد.
بهترین راه برای اجاره آنلاین ویلا در ایام کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

سفر یکی از نیاز‌های ضروری بشر است به‌طوری‌که انسان‌ها حتی از بدو پا نهادن به کره خاکی نیز به طور پیوسته در حال سفر بوده‌اند. بنا به عقیده بسیاری از صاحب‌نظران سفر نقش اساسی را در کاهش مشکلات زندگی، بهبود روابط اعضای خانواده و همچنین آرامش روح و روان دارد به‌طوری‌که با سفر کردن انسان‌ها تا حدودی از دغدغه‌های روزمره فاصله گرفته و با تجدید قوا و افزایش روحیه به محل زندگی خود بازمی‌گردند. اهمیت این نیاز فطری و روحی باعث شده که در بسیاری از موارد حتی پزشکان نیز سفر را برای برخی از بیماران خود تجویز کنند.

با بررسی کلی تأثیرات سفر بر روح و روان انسان می‌توان گفت که برنامه‌ریزی‌کردن برای سفر حس شادی افراد را افزایش داده و علاوه‌برآن احساسات منفی و استرس‌زا را مدیریت می‌کند به همین دلیل افسردگی و ریسک سکته قلبی در مسافران به شدت کاهش می‌یابد.

این در حالی است که با سفر کردن و مشاهده رخداد‌های جدید تجربیات با ارزشی عاید افراد شده و درک مناسب‌تری از زندگی به دست می‌آید، اما برای سفر کردن نیز بستر‌های لازم است تا مسافران لحظات خوشی را به همراه خانواده و دوستان خود سپری کنند.

مهم‌ترین موضوع برای هر مسافر علاوه بر انتخاب مسیر مناسب و زمان، مدیریت هزینه‌ها و انتخاب محلی مناسب برای اقامت است، زیرا باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها بسیاری از علاقه‌مندان به سفر تمایل به انجام سفر‌های ارزان‌قیمت را دارند تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده از بودجه در نظر گرفته شده استفاده‌ای بهینه صورت بگیرد.

بهترین راه برای اجاره آنلاین ویلا در ایام کرونا

سفر به سبک هزاره سوم

باتوجه‌به اینکه افراد با سلایق و علایق متفاوت برای اقامت خود مکان‌های متفاوتی را انتخاب می‌کنند. از دیرباز تاکنون مسافران دارای سطح درآمدی بالا هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس، با سطح درآمدی متوسط مهمانخانه‌ها و مسافرخانه‌ها و با سطح درآمدی پایین‌تر چادر زدن در کنار بوستان‌ها و پارک‌ها را انتخاب می‌کردند، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی سفر نیز شکلی نوین را به خود گرفت و با روی کار آمدن اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های موفقی همچون (Airbnb) که در سان فرانسیسکو و کالیفرنیا پایه‌گذاری شد زمینه رزرو آنلاین هتل، ویلا، مسافرخانه، مهمانخانه و حتی آپارتمان را برای هر زمانی فراهم کرد تا مسافران بدون دغدغه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محل مناسبی را برای اقامت داشته باشند و لحظات خوشی را در تجربه کنند.

بهترین سامانه اجاره اقامتگاه، ویلا و سوئیت

در ایران نیز همانند سایر کشور‌ها با گسترش علم و تکنولوژی اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی آغاز به کارکردند تا مسافران بدون هیچ مشکلی قبل از انجام سفر محل سکونت خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنند. اما از بین این پلتفرم‌ها سامانه هوشمند اتاقک با کسب رتبه نخست اجاره آنلاین و فعالیت در ۳۰۰ شهر بستری را فراهم کرده که با ترویج سفر‌های اقتصادی، اقامتگاه‌هایی کم‌هزینه و امن را برای مسافران فراهم کند.

بهترین راه برای اجاره آنلاین ویلا در ایام کرونا

با استفاده از سامانه هوشمند اتاقک این امکان وجود دارد که مسافران قبل از سفر با مراجعه به این سامانه با انتخاب محل سفر خود کلیه آگهی‌های ثبت شده جهت اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، خانه مبله، آپارتمان و... را در بیش از ۳۳۰ شهر مشاهده کرده و با بررسی تمامی امکانات و هزینه‌ها اقدام به رزرو آنلاین اقامتگاه مدنظر خود کنید.

همان‌طور که گفته شد یکی از اهداف سامانه هوشمند اتاقک ترویج سفر‌های اقتصادی است به همین دلیل علاقه‌مندان به سفر‌های پی‌درپی و کم‌هزینه می‌توانند با مراجعه به این سامانه در بخش اتاقک‌های اقتصادی اقامتگاه‌های کم‌هزینه را مشاهده کنند و با رزرو آنلاین در این اقامتگاه‌ها که در مراکز شهر‌ها قرار دارند تجربه سفری کم‌هزینه و جذاب را داشته باشند.

علاوه بر سفر‌های کم‌هزینه اپلیکیشن اتاقک به فکر علاقه‌مندان بوم‌گردی نیز بوده است به شکلی که در این سامانه اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد که علاقه‌مندان بوم‌گردی با رزرو این اقامتگاه‌ها می‌توانند اوقاتی را به‌دوراز زندگی پرمشغله شهری را بگذرانند و لحظاتی زیبا را در کنار دوستان و خانواده سپری کنند.

یکی دیگر از مواردی که سایت و اپلیکیشن اتاقک بسیار به آن اهمیت داده می‌شود جلب رضایت مسافران است به شکلی که در این سامانه تمامی اطلاعات و تصاویر اقامتگاه‌ها به‌صورت واقعی درج شده تا مسافران با آرامش و اطمینان اقدام به انتخاب و رزرو محل سکونت خود کنند این در حالی است که اگر مسافری از اقامتگاه خود رضایت نداشته باشد ضمن تماس با واحد پشتیبانی ۲۴ ساعته این مجموعه اقدامات لازم را جهت جلب رضایت مسافر صورت می‌دهد.

اما در شرایط خاص کرونایی کنونی نیز که امکان سکونت در هر محلی وجود ندارد سامانه هوشمند اتاقک با ایجاد ویلا اجاره‌ای پاک بستری را فراهم کرده که مسافران بدون دغدغه بیماری در این سامانه اقدام به رزرو محل سکونت خود کنند. مسافران با اجاره ویلا در ایام کرونا ازطریق این سامانه می‌توانند نسبت به رعایت اقدامات و پروتکل‌های بهداشتی در محل موردنظر اطمینان داشته باشند و سفری سلامت را داشته باشند.

حال با چنین شرایطی به نظر می‌رسد که سامانه آنلاین اتاقک به‌عنوان مرجع اصلی اجاره سوئیت، ویلا، خانه مبله، آپارتمان و اقامتگاه بوم‌گردی با فعالیت در بیش از ۳۳۰ شهر می‌تواند تضمین‌کننده اقامتی امن، سالم و مملو از آرامش برای متقاضیان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین