کد خبر: ۶۸۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

نماینده ولی فقیه در بسیج: ترامپ باید قصاص شود

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان قاتل شهید قاسم سلیمانی باید قصاص شود و خرد جمعی هم این حکم را تایید می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی عصر شنبه در مراسم اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان افزود: این قصاص بر اساس حکم قرآن است و نظام اسلامی تا انتقام خون این شهید را نگیرد از پا نمی‌نشیند.

وی به حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این حضور به دلیل ترس بود، ترس سراپای دشمن را فرا گرفته بود و بر همین اساس ناو را به منطقه فرستاده است.

نماینده ولی فقیه در بسیج: ترامپ باید قصاص شود

وی با بیان اینکه همه ما توانایی و استعداد حاج قاسم، شهید فخری زاده و آیت الله مصباح شدن را داریم تصریح کرد: این شهید و همراهان او مصداق بارز آیه ۱۴۶ سوره آل عمران هستند و مهمترین ویژگی آنها استحکام درونی است که به استحکام بیرونی و قدرت آن ها تبدیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: این استحکام درونی سبب استحکام و قدرت در بیان نگاه، کلام و قدم آنها شد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اضافه کرد: شهید سلیمانی و دیگر شهدا یک لحظه در این ۴۰ سال احساس ضعف و بیچارگی نکردند و حاج قاسم در شلمچه، عملیات کربلای ۴، والفجر ۸، والفجر ۱۰، فاو، حلب و دمشق و هر کجا که بود قوی بود.
وی گفت: خداوند بر اساس آیات قرآن انسان قوی را دوست دارد زیرا انسان قوی می‌تواند به دیگران کمک کند و در مقابل ظلم و ستم بایستد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان اظهارداشت: تنها راه قدرت داشتن حفظ اقتدار است و دشمن باید از ما اقتدار ببیند و نه لبخند، زیرا هر چقدر لبخند ببیند به تجاوز، ستمگری و تعرض به ما تشویق خواهد شد.

وی ادامه داد: غلظت؛ شدت و هیبت باید در صورت‌های ما پیدا باشد همانطور که در چهره‌های نظامی ایران چه ارتشی و سپاهی که زیر سایه ولایت فقیه هستند هیبت وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: مردم منطقه تا روز قیامت مدیون حاج قاسم خواهند بود زیرا او با داعش مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورد تصریح کرد: نابودی داعش به دست شهید سلیمانی رقم خورد و توانست اقتدار اسلام را حفظ کند.

وی گفت: به شهادت رساندن حاج قاسم در دل شب بزدلانه و ناجوانمردانه رقم خورد، هنر نبود و از عزت و اقتدار این شهید نکاست.

تویسرکانی اظهارداشت: اگرچه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها و دیگر مشکلات اقتصادی کشورگرفتاری‌های زیادی داشتیم اما این گرفتاری آن چیزی نبود که دشمن مدنظر قرار داده بود.

وی افزود: شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران است که فرهنگ انساندوستی، صلابت، محبت، ایثار فداکاری، عزت و رشد و پیشرفت را به سایر جهانیان نشان داد.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی عالمی فرهیخته بود که همگان را به مطالعه و استفاده از بهترین فناوری‌ها تشویق می‌کرد و از مطالعه کتاب‌های اخلاقی، اعتقادی و سیاسی و تشویق آن به دیگران کوتاهی نمی‌کرد.

تویسرکانی اضافه کرد: برای توانایی باید از دانایی عبور کرد و بر این اساس باید فناوری روز جهان را به بهترین نحو مورد استفاده قرار داد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مظهر فرهنگ ایرانی بود و وحدت را در جهان اسلام پیاده کرد گفت: سردار حامی محرومان بود و این موضوع در کشورهای مختلف از جمله سوریه عراق ایران و یمن به خوبی مشاهده می‌شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان خضوع را از دیگر ویژگی‌های بارز این شهید دانست و ادامه داد: سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب را عمود خیمه دین می دانست و به همه بزرگان و عالمان نصیحت می کرد که با محوریت قرآن پیش روند زیرا وقتی با محوریت قرآن پیش رویم طلوع خورشید حضرت مهدی(عج) را شاهد خواهیم بود.

تویسرکانی با گرامیداشت یاد آیت الله مصباح یزدی گفت: این عالم بیش از ۱۰۰ اثر علمی، فلسفی، کلام، تفسیر، حدیث و فقه داشت.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
چقدر حرف عمل مهم است یاعلی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین