کد خبر: ۶۸۸۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

جزئیات پس گرفتن استعفای عضو شورای شهر /شائبه دیدار با چمران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد سرانجام استعفای یکی از اعضای شورای شهر توضیحاتی را ارائه کرد.
جزئیات پس گرفتن استعفای عضو شورای شهر /شائبه دیدار با چمران
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد حق شناس ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد سرانجام استعفای حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: استعفای این فرد دو هفته قبل به هیات رئیسه شورای شهر ارائه شد.


وی با بیان اینکه موضوع استعفای این عضو در هیات رئیسه مطرح شد و در آنجا به بنده و کمیسیون فرهنگی و یکی از اعضای هیات رئیسه مسئولیت داده شد تا با این عضو صحبت کنیم و مباحث، نکات و گلایه های احتمالی را بشنویم، افزود: این جلسه سه شنبه هفته گذشته با این عضو برگزار شد و از هیات رئیسه نیز نژادبهرام در این جلسه حضور داشت که نگرانی و گلایه این عضو درباره وعده ها و قولهای شورای شهر بود که در آغاز به مردم داده شده بود، و دغدغه هایی داشت که چگونه خواسته های مردم وصول می شود.

حق شناس با تاکید بر اینکه نکته ای دال بر نگرانی شخصی این فرد پیدا نکردیم و دغدغه های این عضو عموما درست و مباحثی بود که باید با دقت بیشتری پیگیری می شد، افزود: گزارشی به هیات رئیسه دادیم که دعوت کردند از این عضو و نشست برگزار شد و مباحث شنیده شد و قرار شد این نکات و نگرانی ها رفع شود و از وی خواسته شد در جلسات صحن حاضر شود و موضوع استعفا را منتفی کنند.

وی در مورد شروط احتمالی این عضو گفت: نکاتی که مدنظر بود در هیات رئیسه مطرح شد و قول پیگیری مشکلات توسط خزانه دار و نایب رئیس داده شد و به نظر می رسد این موارد علی القاعده موارد اختلافی نبود و هیات رئیسه هم نقطه نظرات را قبول کردند.

حق شناس در مورد گلایه نظری در مورد بعضی مشکلات داخلی شورا گفت: قطعا حل این مباحث نیاز به زمان و پیگیری دارد و باید بشود راهکار مناسب پیدا کرد و باید برای تحقق خواسته ها مسیر مشخصی شکل گیرد و برای برداشتن تلاش می شود اما راه حل استعفا نیست و راه حل پیگیری و تلاش است و این همدلی مورد تاکید همه است و باید همدلانه و مجدانه برای عمل به قولهایمان به مردم کار کنیم.

وی در مورد شائبه جلسه با چمران عضو علی البدل اول گفت: این خبر هیچ جا تایید نشد نه توسط اعضای شورا و نه توسط منابعی که قابل استناد باشد و ضمن اینکه اصل دیدار آدمها و شخصیت های سیاسی امر پذیرفتنی است و در این روزگار نیاز به گفت وگو و تعامل حتی با رقبا و چهره هایی که در این شهر دارای تجربه و سابقه هستند، داریم و اگر این اتفاق رخ دهد جای گلایه نیست اما این موضوع قابل تاکید نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین