کد خبر: ۶۸۸۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

ماجرای عملیات تروریستی داعش در کرمانشاه، همدان و تهران

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد چنین گروهک وحشی تروریستی روی هیتلر را سفید کردند. آنها حتی اقدامات وحشیگرانه خود را در فضای مجازی نیز قرار می‌دادند تا ایجاد رعب و وحشت کنند.
ماجرای عملیات تروریستی داعش در کرمانشاه، همدان و تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابوالمهدی المهندس، جانشین نیروی مردمی الحشد الشعبی عراق به همراه هشت تن از همراهانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ماه پارسال زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف موشک‌های آمریکا قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

بر همین اساس، سردار محمد اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب (شنبه ۱۳ دی‌ماه)‌ در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد سلمان تهران اظهار داشت:‌ دشمنان در زمان حیات سردار سلیمانی با ایشان عناد داشتند و هنوز هم این دشمنی پابرجا است و این برخورد دشمنان با افرادی که روحیه جهادی و انقلابی نیز دارند، وجود دارد.

وی به رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی حاج قاسم قبل از عملیات فتح‌المبین تشکیل شد و ایشان در طول مسیر دفاع از وطن محکم و ثابت‌قدم بود.

 

وی با اشاره به حضور سردار شهید سلیمانی در لبنان، سوریه و عراق اظهار داشت: حاج قاسم به گروه‌های حماس و حزب‌الله ماهیگیری را یاد داد به عبارتی به نیروهایی که وجود داشتند موشک‌سازی را آموخت و آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از همین موضوع عصبانی بودند و هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه سردار سلیمانی دقیقاً سیاست‌های رهبری را پیاده می‌کرد و یکی از موفقیت‌های ایشان بود، یادآور شد: حاج قاسم پیش‌بینی کرده بود که دشمنان به سراغ سوریه خواهند رفت و به نیروهای حزب‌الله نیز این آمادگی ذهنی را داده بود چرا که دشمنان می‌خواستند زنجیره، ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را قطع کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در سخت‌ترین شرایط بالای سر یگان‌های عملیاتی حضور داشت، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام را عملی کرد. هنر حاج قاسم این بود که با کمک ابومهدی المهندس جوانانی که به آیت‌الله سیستانی نامه نوشته بودند را سازماندهی کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر وقت کار سنگین‌تر می‌شد حاج قاسم نیز آماده‌تر می‌شد. داعشی‌ها تا ۳۵کیلومترمرز خسروی ایران آمده بودند و می‌خواستند در کرمانشاه، همدان و سپس در تهران عملیات صورت دهند اما این تدبیر بسیار عمیق رهبری بود که به نیروهای مسلح فرمان داد که جلوی وحشی‌های داعشی را بگیرند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی از انقلابی‌ها مبارز بودند اما در وسط راه کوتاه می‌آمدند اما حاج قاسم نه تنها کوتاه نمی‌آمد بلکه تقویت می‌کرد؛ مسائل را خوب تشخیص می‌داد و دچار تزلزل در گفتار و حرکت نبود.

کوثری به دیدار سردار شهید سلیمانی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره و تصریح کرد: حاج قاسم دشمن را خوب می‌شناخت برای همین رهبری پیغامی به پوتین می‌دهد و حاج قاسم نزد پوتین می‌رود و شرح ماوقع از ماجرای جنگ ۲:۴۰ دقیقه طول می‌کشد و برای رئیس جمهور روسیه تبیین می‌کند که چه تعداد از نیرو از چچن و روسیه به داعش پیوستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امیدوار به آینده بود، گفت: درست است که نبود حاج قاسم ثلمه است اما برادرانی هنوز هستند که راه ایشان را ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
این عدد شاید یک پنجم واقعیت است فقط بعد از جنگ سی سه روز ایران هشت ملیارد بابت بازسازی لبنان داد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین