کد خبر: ۶۸۸۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک سنگین است.
ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج
آفتاب‌‌نیوز :

گودرز محمودی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک سنگین است.

وی با اشاره به تردد روان در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال بیان کرد: وضعیت این دو محور در حال حاضر عادی است و هیچ‌گونه بارشی در آنها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلشهر و ساسانی تا پل فردیس سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان خاطرنشان کرد: ترافیک در دیگر محورهای استان روان است و مشکلی در عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

محمودی متذکر شد: محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ انجام عملیات ترانشه‌برداری از ساعت ۸ تا ۱۷ تا ۱۲ اسفند ماه سال جاری روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین