کد خبر: ۶۸۹۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

وضعیت نگران‌کننده کرونا در مازندران/ ۴شهرستان در وضعیت قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت، به وضعیت نگران کننده کرونا در استان مازندران اشاره کرد و گفت: اکنون ۴شهرستان در این استان قرمز است اما با ادامه روند افزایشی مطمئنا شهرستان‌های بیشتری قرمز خواهند شد.
وضعیت نگران‌کننده کرونا در مازندران/ ۴شهرستان در وضعیت قرمز
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سیما سادات لاری، گفت: شهرستان‌های ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در استان مازندران تنها شهرستان‌های قرمز در کشور یعنی در وضعیت بسیار پرخطر هستند. مابقی شهرستان‌های این استان نیز در وضعیت نارنجی یا پرخطر قرار دارند.

وی افزود: نمودار موراد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مازندران برخلاف روند نزولی بیماری در کشور، در حال صعود است و مطمئنا در صورت ادامه روند افزایشی شهرستان‌های بیشتری از این استان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

لاری ادامه داد: افزایش تعداد موارد غربالگری، انجام گسترده تست‌های سریع، توسعه مراقبت‌های منزل به منزل و محله به محله در قالب طرح شهید سلیمانی با تلاش شبانه روزی همکاران نظام سلامت استان، هلال احمر و بسیج در حال اجرا است و امیدواریم با هماهنگی تیم‌های نظارتی و حمایتی در قالب طرح مذکور و همکاری جدی مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی به خصوص پرهیز از دورهمی خانوادگی و خودداری از ملاقات محلی در مناطق روستایی، شاهد توقف روند نگران کننده بیماری در این استان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین