کد خبر: ۶۸۹۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

دونالد ترامپ به دنبال رد دادخواست "مری ترامپ" در مورد کلاه‌برداری خانوادگی

رئیس جمهور آمریکا به دنبال رد دادخواستی است که ادعا می‌کند وی از برادرزاده خود در ارثی به ارزش ده‌ها میلیون دلار کلاه‌برداری کرده و او را به پذیرش "تئوری‌های توطئه" در تلاش برای استفاده از ترامپ با دادخواست‌ها بعد از خروج او از کاخ سفید متهم کرده است.
دونالد ترامپ به دنبال رد دادخواست
آفتاب‌‌نیوز :

وکلای رئیس جمهور گفتند "مری ترامپ" در توافقی در سال ۲۰۰۱ با اعضای خانواده در مورد اموال پدرش "فرد ترامپ سینیور" که در سال ۱۹۹۹ درگذشت، از ادعاهای خود صرف‌نظر کرده است.

آن‌ها همچنین گفتند مری ترامپ برای متهم کردن دونالد ترامپ، خواهر او "ماریان ترامپ بری" و برادر فقیدش "رابرت ترامپ" به اینکه خواسته‌اند ارث او را از چنگش دربیاورند، زمان زیادی منتظر شده و در عوض به گزارش ۲۰۱۸ نیویورک‌تایمز در مورد مسائل مالیاتی این خانواده متکی شده است.

وکلای ترامپ که وکالت اموال رابرت ترامپ را نیز بر عهده دارند، طی دادخواست روز دوشنبه در دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن گفتند: شاکی در شکایت خود اتهامات عجیب‌وغریب و غیرقابل باور مطرح کرده که مملو از تئوری‌های توطئه است که بیشتر به یک فیلمنامه هالیوودی می‌خورد تا دادخواست حقوقی!

آن‌ها گفتند هدف واقعی این دادخواست، تضعیف نفوذ سیاسی رئیس جمهور در دوره پسا ریاست جمهوری به طریق مشغول کردن او با دفاع از دادخواست‌های بی‌شمار است.

مری ترامپ، روان‌شناس ۵۵ ساله، برخی اتهامات خود را در کتاب افشاگرایانه پرفروش خود با نام "خیلی زیاد و سیری ناپذیر: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت"، مطرح کرده است.

خواهر رئیس جمهور، قاضی فدرال بازنشسته نیز خواهان رد دادخواست است.

"روبرتا کاپلان"، وکیل مری ترامپ گفت در حالی که موکلش بدون شک طرفدار دونالد ترامپ یا سیاست‌های دولت او نیست، این پرونده در مورد کلاه‌برداری درون‌خانوادگی است.

دونالد ترامپ با چند اقدام حقوقی دیگر نیز روبه‌روست که شامل تحقیقات جنایی "سیروس ونس"، دادستان ناحیه‌ای منهتن و تحقیق مدنی "لتیتیا جیمز" دادستان کل نیویورک در مورد اینکه آیا او ارزش اموالش را برای گرفتن وام و سود مالیاتی زیاد گزارش کرده، می‌شود. وی همچنین با یک دادخواست افترا توسط "ای. جین کرول"، نویسنده، روبه‌رو است که به ترامپ اتهام تجاوز وارد کرده و رئیس جمهور آمریکا آن را رد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین