کد خبر: ۶۸۹۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

انصارالله: قطر دو بار پیروز شد

یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، قطر از ماجرای اختلاف میان کشورهای حوزه خلیج فارس پیروز بیرون آمد اما آینده این کشور درگروی این سوال است که آیا باز وارد جنگ علیه کشورهای محور مقاومت خواهد شد؟
انصارالله: قطر دو بار پیروز شد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: بحران منطقه خلیج فارس با تصمیم آمریکا آغاز شد و پایان یافت.

البخیتی اظهار کرد: نقش‌آفرینی آمریکا در آشتی کشورهای منطقه خلیج فارس این واقعیت را که قطر دوبار - یک بار با خروج از ائتلاف عربی ضد یمن و بار دیگر با اتمام بحران مطابق شروط خود- پیروز ظاهر شد، نفی نمی‌کند.

این عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن توییت کرد: سوالی که پاسخ آن آینده قطر را تعیین خواهد کرد این است که آیا این کشور دوباره وارد جنگ علیه کشورهای محور مقاومت خواهد شد و یا اینکه از این درس بهره‌ای برده است؟

این اظهارات البخیتی پس از نشست عصر سه‌شنبه سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در شهر العلا عربستان و امضای بیانیه العلا شامل توافق آشتی میان قطر و کشورهای این حوزه بیان شد.

طبق اعلام کویت، بحران منطقه خلیج فارس که از سه سال قبل ادامه داشت، پایان یافت.

نواف الجابر الصباح، امیر کویت نیز نسبت به این "دستاورد تاریخی" که با تلاش‌های مستمر و سازنده برای رسیدن به توافقی قطعی میان طرف‌های بحران حاصل شد، ابراز خرسندی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین