کد خبر: ۶۸۹۵۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹

اعزام ۲ بمب‌افکن B-۵۲ آمریکایی به خلیج‌فارس

منابع خبری پنجشنبه شب از پرواز ۲ بمب‌افکن آمریکا به مقصد خلیج فارس خبر دادند.
اعزام ۲ بمب‌افکن B-۵۲ آمریکایی به خلیج‌فارس
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش الجزیره، شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داد، ۲ بمب افکن «B-۵۲» از پایگاه هوایی داکوتای شمالی به مقصد خلیج فارس به پرواز درآمدند.

فاکس نیوز مدعی شده است که مأموریت این ۲ بمب افکن در راستای مأموریت‌های بمب افکن‌های پیشین آمریکایی با هدف بازدارندگی است.

بر اساس این گزارش، این چهارمین مرتبه طی ۲ ماه گذشته است که بمب افکن‌های آمریکایی از پایگاه‌های خود در آمریکا به مقصد خلیج فارس به پرواز در می‌آیند.

اعزام بمب افکن‌ها در حالی صورت می‌گیرد که روز پنجشنبه جو بایدن برخلاف تلاش برخی طرفداران ترامپ در کنگره آمریکا، با کسب ۳۰۶ رای گزینشگران به طور رسمی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا تایید شد.

ترامپ در روزهای پایانی حضور خود در کاخ سفید خواستار کاهش نیروهای نظامی آمریکا در عراق و افغانستان شده است.

رییس جمهوری آمریکا مصمم است تا پیش از واگذاری قدرت به بایدن در ژانویه ۲۰۱۲، دو هزار و ۵۰۰ تن از نیروهای نظامی کشورش را از افغانستان خارج کند.

ترامپ گفته است که ۵۰۰ تن از سه‌ هزار نظامی آمریکایی مستقر در عراق هم به کشورشان بازمی‌گردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
2
3
ظاهرا برنامه اینه یک ناو از رده خارجشون رو توسط عوامل نفوذی بزنن و غرق کنن و درکنارش به بهانه اون حمله کنند و زیرساختها رو نابود کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
این میشه دفه سوم. این هواپیماها از روی دو مخزن نفتی اصلی عربستان عبور میکنند. این دفه دیگه باید این چاهها و پتروشیمیهای اطرافش رو در عربستان نابود کنه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین