کد خبر: ۶۸۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

ابتلای ۱۷ بندرعباسی به کرونا در یک دورهمی خانوادگی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: شرکت بیمار مبتلا به کرونا در یک دورهمی خانوادگی در بندرعباس تاکنون باعث ابتلای ۱۷ نفر دیگر به کرونا شده است.
ابتلای ۱۷ بندرعباسی به کرونا در یک دورهمی خانوادگی
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۲۰ دی ماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان هرمزگان، افزود: در حال حاضر از ۸۵ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

فرشیدی با اشاره به اینکه در هفته گذشته شمار بیماران بستری ۱۷ درصد کاهش یافت و شاهد افزایش ۱۲ درصدی موارد مثبت در استان بودیم، تصریح کرد: در این هفته ۱۴۲ بیمار جدید بستری و ۱۶۳ نفر از بیمارستان مرخص شدند و اکنون در استان ۷۵۰ نفر تحت قرنطینه خانگی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ هزار آزمایش کرونا در استان گرفته شده است، اظهار کرد: میانگین سنی افراد مبتلا شده به کرونا در هرمزگان ۴۸ سال، بیماران بستری ۵۳ سال و میانگین سنی جان باختگان ۶۳ سال است.

وی با اشاره به اینکه ۷۸ درصد از موارد ابتلای به کرونا مربوط به شهرها و ۳۲ درصد روستایی است، عنوان کرد: دورهمی‌ها از مهمترین دلایل شیوع کرونا در استان و دیگر مناطق کشور است.

به گفته دکتر فرشیدی، شرکت بیمار مبتلا به کرونا در یک دورهمی خانوادگی در بندرعباس تاکنون باعث ابتلای ۱۷ نفر دیگر به کرونا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
آنهایی که به میهمانی ودورهمی خانوادگی و غیرخانوادگی (علیرغم این همه اطلاع رسانی) میروند.و هزینه های بیمارستان آنها باید آزاد محاسبه شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین