کد خبر: ۶۸۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

جشنواره گل بارسلونا با درخشش مسی و گریژمان/ رئال در پامپلونا یَخ زد

تیم فوتبال بارسلونا با درخشش «لیونل مسی» و «آنتوان گریژمان» در دیدار خارج از خانه مقابل گرانادا، جشنواره گل به راه انداخت.
جشنواره گل بارسلونا با درخشش مسی و گریژمان/ رئال در پامپلونا یَخ زد
آفتاب‌‌نیوز :

شنبه شب از هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، گرانادا در ورزشگاه «لوس کارمنس» از بارسلونا پذیرایی کرد که این بازی با برتری قاطع چهار بر صفر میهمان همراه شد.

بارسلونا با این پیروزی به امتیاز ۳۴ رسید و دوباره به رتبه سوم جدول لالیگا بازگشت و گرانادا هم ۲۴ امتیازی باقی ماند.

بارسلونا که روزهای سخت ابتدای فصل را پشت سرگذاشته است این بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ پاس «سرخیو بوسکتس» پس از برخورد به مدافع میزبان به «آنتوان گریژمان» رسید و این مهاجم فرانسوی موفق به گلزنی شد تا پس از مدت‌ها، گلزنی کند.

بازیکنان گرانادا اعتقاد داشتند این گل در موقعیت آفساید به‌ثمر رسیده اما تیم داوری این موضوع را رد کرد.

در دقیقه ۳۵ پاس گریژمان به «لیونل مسی» رسید و ستاره آرژانتینی اختلاف را دو برابر کرد. مسی در لحظات پایانی نیمه نخست با ضربه آزاد زمینی و تماشایی موفق شد گل دوم خود و سوم کاتالان‌ها را به ارمغان آورد.

برتری بارسلونا در نیمه دوم هم ادامه یافت و در دقیقه ۶۳ گریژمان بار دیگر گلزنی کرد تا حساب کار چهار بر صفر شود.

دو دقیقه پس از آن، مسی تعویض شد و جای خود را به «مارتین برایت‌ویت» داد تا برای حضور در دیدار چهارشنبه شب مقابل سوسیداد در سوپرکاپ اسپانیا استراحت کند.

در ادامه «خسوس وایخو» از گرانادا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

رئال در «پامپلونا» یَخ زد

رئال‌مادرید نیز در دیدار خارج از خانه مقابل اوساسونا که زیر بارش برف برگزار شد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

بامداد یکشنبه از هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم رده نوزدهمی اوساسونا در پامپلونا میزبان رئال‌مادرید مدافع عنوان قهرمانی بود که این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

این دیدار در حالی برگزار شد که بارش برف در دو روز اخیر موجب یخ‌زدگی زمین چمن شده بود و همین مساله تاثیر زیادی بر کیفیت بازی تیم‌ها داشت. همچنین در نیمه دوم، بازش برف شدت گرفت و کار را دشوارتر کرد.

در نیمه نخست این دیدار، اوساسونا عملکرد بهتری داشت و میهمان پرآوازه‌اش را مجبور به عقب‌نشینی کرد. این تیم حتی ۲ مرتبه در آستانه گلزنی نیز قرار گرفت.

در نیمه دوم تیم تحت هدایت «زین‌الدین زیدان» به خودش آمد و بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما در نهایت نتوانست به گل دست یابد.

رئال‌مادرید که در رده دوم است با این تساوی به امتیاز ۳۷ رسید و اوساسونا هم ۱۵ امتیازی شد. هم اکنون اتلتیکومادرید با ۳۸ امتیاز و سه بازی کمتر نسبت به رئال، صدرنشین است.

پیش از این، بارسلونا با درخشش «لیونل مسی» و «آنتوان گریژمان» که هر کدام ۲ گل به‌ثمر رساندند در زمین گرانادا به برتری چهار بر صفر دست یافت و ۳۴ امتیازی شد. سه‌ویا با حساب سه بر دو، سوسیداد را شکست داد.

همچنین بازی اتلتیکومادرید با بیلبائو به دلیل بارش برف سنگین، لغو شد.

پیروزی شیرین سویا با هت‌تریک ستاره مراکشی

همچنین تیم‌های سویا و رئال سوسیه‌داد در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم میزبان در شهر سویل حریف خود را با نتیجه سه بر ۲ شکست داد.

ستاره و مرد اول این میدن یوسف النصیری بود. ستاره ۲۳ ساله و مراکشی سویا زننده هر سه گل تیمش بود. او در دقایق چهار، هفت و ۴۶ دروازه تیم باسکی را باز کرد. در سوی مقابل سوسیه‌داد نیز به وسیله دیگو کارلوس(۵ گل به خودی) و آلکساندر ایساک(۱۴) موفق به گلزنی شد اما برای فرار از شکست کافی نبود. النصیری در ۱۱ دیداری که از ابتدا در این فصل برای سویا توپ زده موفق شده ۱۲ گل به ثمر برساند. او در مجموع ۲۳ بازی را برای سویلی‌ها در این فصل انجام داده است.

حالا شاگردان یولن لوپتگی با این پیروزی ۳۰ امتیازی شدند و دررده ششم قرار گرفتند. مردان آلگواسیل هم با همین امتیاز و البته سه بازی بیشتر در جایگاه پنجم ایستادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین