کد خبر: ۶۸۹۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

صدرنشینی صنعت نفت با یک طلسم‌شکنی/ بُرد ذوب‌آهن و مس رفسنجان/بازی تماشایی آلومینیوم /فرار فولاد از شکست

در روزی که کاپیتان نساجی پنالتی خراب کرد، کاپیتان صنعت نفت با یک سوپرگل تیمش را به اولین برد خارج از خانه رساند و راهی صدر جدول کرد.
صدرنشینی صنعت نفت با یک طلسم‌شکنی/ بُرد ذوب‌آهن و مس رفسنجان/بازی تماشایی آلومینیوم /فرار فولاد از شکست
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با یک گل به برتری رسید.

تک گل این مسابقه در دقیقه ۳۶ توسط طالب ریکانی زده شد. کاپیتان صنعت نفت با شوتی سنگین از فاصله‌ای دور موفق شد دروازه‌بان حریف را مغلوب کند و گل سه امتیازی دیگری برای تیمش به ثمر برساند. نساجی برای جبران این گل تلاش بسیار زیادی انجام داد و موقعیت‌های زیادی را هم به وجود آورد. جدی‌ترین موقعیت در دقیقه ۷۲ به دست آمد. جایی که حامد شیری می توانست از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او به زیبایی توسط فرزین گروسیان مهار شد.

با این نتیجه شاگردان سیروس پورموسوی به اولین برد خارج از خانه دست پیدا کردند و با ثبت ششمین برد این فصل ۲۱ امتیازی شدند و با ۲ بازی بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفتند. نساجی هم در ادامه روند نزولی خود برای ششمین بازی متوالی رنگ برد را ندید و پنجمین باخت را در این برهه زمانی تجربه کرد تا با هشت امتیاز در رده پانزدهم جای بگیرد.

ترکیب نساجی:

نیما میرززاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، علی داوران، محمود قائدرحمتی، فرزاد زامهران، مهرداد بایرامی، کریم اسلامی، مهدی نظری

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، حسین زواری، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی و علی آل کثیر

تساوی در دیدار جذاب؛ بُرد ذوب‌آهن در دقیقه ۹۳ پرید

تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه امام خمینی(ره) روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را موعود بنیادی‌فر با کمک‌های محمد جواد مداح و حسین گلشنی‌ بر عهده داشت.

این دو تیم که در بازی قبلی خود شکست خورده‌اند به دنبال پیروزی بوده تا جایگاهشان را در جدول رده‌بندی بهبود بخشند. در نهایت این بازی جذاب و پر گل در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در دقیقه ۲۴، سانتر عالی و بدون نقص دقیق مصطفی احمدی از روی ضربه ایستگاهی در بین مدافعان ذوب‌آهن به حامد پاکدل رسید و او با ضربه‌ سر دروازه شهاب گردان را باز کرد.

در دقیقه ۵۶، پاس بلند مسعود ابراهیم‌زاده در محوطه جریمه آلومینیوم اراک به دارکو بیدوف رسید و این بازیکن با ضربه بغل پا بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۷۷، سانتر کرنر میلاد جهانی با ضربه عبدالله حسینی همراه شد تا ذوب‌آهن به گل دوم برسد.

در دقیقه ۹۳، حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، شاهین توکلی، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، جابر انصاری، پوریا آریاکیا، امیر محمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

ترکیب ذوب‌آهن:

شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد سلطانی‌مهر، قاسم حدادی‌فر، عرفان پورافراز، میلاد جهانی، دارکو بییدوف، ایوان مارکوویچ

جدال ۴ و ۶ برنده نداشت؛ فروزان مانع از شکست فولاد شد

تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه یک بر یک روی اسکوربورد حک شد.

ابتدا فولاد خوزستان بود که در دقیقه هشت توسط آیاندا پاتوسی به گل رسید. بازیکن آفریقایی فولاد پیش از این با لباس استقلال نیز در این ورزشگاه به سپاهان گل زده بود. البته این پایان کار نبود و محمدرضا حسینی در دقیقه ۳۴ با شوتی دقیق به کنج دروازه محسن فروزان کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان به قوت خود باقی ماند و ۲ تیم امتیازات را تقسیم کردند. شاید اگر درخشش محسن فروزان و بی‌دقتی بازیکنان سپاهان نبود، تیم محرم نویدکیا می‌توانست از ثبت سومین تساوی متوالی جلوگیری کند اما این اتفاق رخ نداد.

با این نتیجه طلایی‌پوشان با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جای گرفتند و شاگردان جواد نکونام با ۱۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند. رده‌هایی که برای هیچ‌کدام از ۲ تیم رضایت‌بخش نیست و هر ۲ به دنبال رده‌های بالاتر هستند. نباید فراموش کنیم که هر ۲ تیم تا به اینجای کار ۹ بازی را به انجام رسانده‌اند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن(جلال‌الدین علیمحمدی)، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده(محمد محبی)

ترکیب فولاد:

محسن فروزان، سیدمحمد میری، وحید حیدریه(مهران درخشان‌مهر)، لوسیانو پریرا، عارف آقاسی، محمد آبشک(محمدزبیر نیک‌نفس)، آیاندا پاتوسی، محمد قاسمی نژاد، فرشاد احمدزاده، موسی کولی بالی، صالح حردانی

سه امتیاز مهم مس در رفسنجان؛ ماشین‌سازی دست خالی راهی تبریز شد

تیم‌های مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را جواد رحیم زاده با کمک‌های محمد رضا منصوری و حسن انتظاری بر عهده داشتند.

مس رفسنجان به دنبال پیروزی در این جدال خانگی بود تا چند پله‌ای در جدول رده‌بندی صعود کند و ماشین‌سازی برای فرار از قعر جدول به برد در این مصاف بیرون از خانه امید زیادی داشت.

در نیمه اول دو تیم حملات پراکنده‌ای را بر روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما این حملات نتیجه‌ای نداشت تا دروازه مس رفسنجان و ماشین سازی بسته بماند.

در نیمه دوم مس رفسنجان با استفاده از شرایط میزبانی حمله را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مزد برتری خود را گرفت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

در دقیقه ۷۷ پاس در عمق علیرضا نقی‌زاده و تعلل دروزاه‌بان ماشین سازی، فراز امامعلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن قدر موقعیت به دست آمده را دانست و سه امتیاز این دیدار حساس را برای مسی‌ها به ارمغان آورد.

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، مسیح زاهدی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، علی ارجمندیان، مهرداد رضایی، مهرداد آوخ، محمد قاضی

ترکیب ماشین سازی:

مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، محمد امین رضایی، فرزاد محمدی، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین