کد خبر: ۶۸۹۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

وزارت بهداشت: شهرآورد پایتخت به تاریخ دیگری موکول شود

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد کرد که به دلیل آلودگی هوای پایتخت و پایداری هوا، شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به تاریخ دیگری موکول شود.
وزارت بهداشت: شهرآورد پایتخت به تاریخ دیگری موکول شود
آفتاب‌‌نیوز :

عباس شاهسونی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره برگزاری شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال بیان کرد: پیشنهاد تغییر تاریخ برگزاری شهرآورد پایتخت به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آلودگی هوای پایتخت بهتر است این بازی فوتبال به تاریخ دیگری موکول شود. توصیه ما این است که با توجه به ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌ها و عدم وجود ناپایداری هوا، این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اظهار کرد: این پیشنهاد به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود. برگزاری بازی در این شرایط برای سلامت بازیکنان و افراد حاضر خطرناک است.

به گزارش ایرنا، شاهسونی امروز بعد از ظهر نیز درباره وضعیت هوای تهران گفت: کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد و از عموم مردم به خصوص گروه‌های حساس می‌خواهیم که از تردد غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین