کد خبر: ۶۹۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت

معاون اورژانس استان زنجان گفت: دو خانم ۱۷ و ۳۵ ساله قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، جان باختند.
قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم خسروشاهی در رابطه با حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان، اظهار کرد: شامگاه دیروز (۲۱ دی‌ماه) در ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه دو خانم ۱۷ و ۳۵ ساله در شهر زنجان به دلیل نشت گاز از بخاری مسموم شدند.

وی با اشاره به اعزام یک کد آمبولانس بیمارستان بهشتی به محل حادثه، افزود: متاسفانه قبل از رسیدن آمبولانس، دو خانم فوت کرده بودند که متوفیان تحویل عوامل انتظامی شدند.

این مسئول در رابطه با علائم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، تصریح کرد: سردرد، سرگیجه، سبکی سر، گیجی و منگی، پرخاشگری، تهوع و استفراغ، کاهش سطح هوشیاری، تنفس سخت و تند، از جمله علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن است.

معاون اورژانس استان زنجان در رابطه با راه‌های پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، خاطرنشان کرد: بررسی مسیر دودکش، استفاده از دودکش به شکل H، سرد بودن لوله بخاری و شعله زرد، قرمز یا نارنجی نشانه کارکرد ناصحیح بخاری بوده و پرهیز از ایجاد پیچ‌ و خم‌های زیاد در نصب دودکش، از جمله راه‌های پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین