کد خبر: ۶۹۰۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

گل‌محمدی: حق پرسپولیس برد بود/ماندن رسول‌پناه تبعات بدی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: در دقایق پایانی تمرکز خودمان را از دست دادیم و از لحاظ فوتبال حق تیم ما برد بود.
گل‌محمدی: حق پرسپولیس برد بود/ماندن رسول‌پناه تبعات بدی دارد
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در شهرآورد ۹۴ اظهار داشت: گل زودهنگامی را دریافت کردیم اما موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم که متاسفانه از تمام آنها نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی و ایجاد موقعیت حق تیم ما برد بود و می توانستیم برنده این بازی باشیم. در دقایق پایانی بازی تمرکز خود را از دست دادیم و قایدی توانست از کوچکترین موقعیت به بهترین شکل استفاده کند و ارزش‌های خود را نشان دهد.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

گل محمدی ادامه داد: متاسفانه بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و حتی قبل از آن اتفاقاتی رخ داد که برنامه ریزی شده بود و خواستند ما را تضعیف کنند. بازیکنانی که ما به راحتی از دست دادیم و توجیه مدیرعامل سابق(مهدی رسول‌پناه) و هیات مدیره این بود که رفتن یک بازیکن تاثیری در نتایج تیم ندارد که کاملا حرف مضحکی بود.

وی ادامه داد: این فرد هنوز رییس هیات مدیره است و پاسخگوی هیچ کسی هم نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در خصوص داوری باید بگویم که عارف غلامی باید اخراج می‌شد و به غیر از آن موضوع تاثیرگذرای نبود.

گل محمدی با اشاره به اینکه پرسپولیس در شهرآورد ۹۴ به حق خود نرسید، ادامه داد: حق بازیکنانم سه امتیاز بود اما متاسفانه خیلی راحت ۲ امتیاز را از دست دادیم و به حق خود نرسیدیم.

وی در خصوص واکنش خود به اعتراض نیمکت‌نشینان استقلال به عملکرد داور، گفت: نیمه نخست یک اتفاق افتاد و دوستان نیمکت استقلال به شدت داد و بیداد راه انداختند و این در شان باشگاه بزرگی چون استقلال نیست که نیمکت شلوغی داشته باشد اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعویض‌های خود در این مسابقه اظهار داشت: آرمان رمضانی به جای مهدی عبدی وارد زمین شد و دلیل آن مصدومیت مهاجم ما بود. اگر بازهم تعویض نکردم دلیلش این بود که از تمام بازیکنانم راضی بودم و وقتی تیم شما خوب است لازم نیست تعویض کنید.

وی ادامه داد: باید در زمان‌های اضافه بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند اما حساسیت بازی بسیار بالا است و ناخودآگاه تیم عقب می‌رود و فرصت هایی به حریف داده می‌شود. خلاقیت قایدی روی گل دوم استقلال بسیار عالی بود اما استقلال در کل بازی همین دو موقعیت را داشت.

گل محمدی افزود: می‌توانستیم این بازی را به راحتی ببریم اما شما باید شرایط روحی بازیکنان را در نظر بگیرید. در چند ماه اخیر فشارهای زیادی به خصوص در مورد مدیریت روی بازیکنان بوده و مشکلات زیادی برای ما ایجاد شده است و همه اینها باعث می‌شود مجموعه تیم نتواند تمرکز کافی را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتیم برنده این بازی باشیم و از هواداران خوب پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. این نبردن را هواداران به پای من بگذارند زیرا بازیکنانم همه تلاش خود را کرده‌اند.

وی افزود: شما هیات مدیره استقلال را نگاه کنید که چقدر خوب تیم را حفظ و تقویت کرد و هیات مدیره یعنی این؛ اما در سوی مقابل هیات مدیره ما را مشاهده کنید؛ وقتی بازیکن مهم تیم جدا می‌شود با کی بیانیه، توضیح خنده‌داری می‌دهند که رفتن بشار تاثیر گذار نبوده است. ما یک بازیکن از دست ندادیم و نفرات زیادی از دست دادیم.

وی ادامه داد: اراده‌ای برای بهبود مشکلات در پرسپولیس ندیدم و کسی که همه این مشکلات را ایجاد کرده هنوز رییس هیات مدیره باشگاه است و به ما هم پوزخند می‌زند. وزیر ورزش باید به این موضوع ورود کند. ادامه کار بسیار سخت است و اگر با این تیم ادامه دادم فقط به خاطر هواداران و فینال آسیا بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر آدم‌های قوی وارد گود نشوند، این باشگاه زمین می‌خورد. ما مشکلات زیادی داریم مثل بودیمیر یا کالدرون که باید بدهی آنها پرداخت شود. من آینده خوبی برای باشگاه نمی‌بینم و تا این آدم ها، سر کار باشند این مشکلات هم وجود دارد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم نبردن را توجیه کنم و مقصر آن من هستم اما کار کردن در باشگاهی که هیات مدیره قوی ندارد و دنبال توجیه کارهای خود است، سخت است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: تا ۲ روز آینده به وزیر اعلام می‌کنم اگر رسول پناه سر کار باشد خودش باید تبعات همه چیز را به گردن بگیرد. بحث استعفا نیست اما جایی که آدم‌های کوچک باشند کار کردن سخت است. از سمیعی هم که خیلی تلاش کرده می‌خواهم با وزیر صحبت کند و آدمی را که این همه برای باشگاه مشکل ایجاد کرده از تیم حذف کند.

وی افزود: بی احترامی‌های زیادی را تحمل کردیم و فقط به خاطر فینال آسیا و شهرآورد بود اما از الان باید خودشان تصمیم بگیرند که می‌خواهند باشگاه با شرایط خوب مدیریت شود یا اینکه مشکلات آن بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین