کد خبر: ۶۹۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

تصاویر| سقوط هواپیما در اندونزی با ۶۲ سرنشین

در پی سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیایی با ۶۲ سرنشین (۵۰ مسافر و ۱۲ خدمه) در دریای نزدیک جاکارتا، عملیات تجسس در نزدیکی دو جزیره لاکی و لانکانگ انجام گرفت و نیرو‌های امداد توانستند بعد از ساعت‌ها تلاش و در کمتر از ۲۴ ساعت، بقایای اجساد مسافران و محل جعبه‌های سیاه این هواپیما را پیدا کنند.
تصاویر| سقوط هواپیما در اندونزی با ۶۲ سرنشین
آفتاب‌‌نیوز :

روز شنبه ۲۱ دیماه تماس با هواپیمای بویینگ شرکت هواپیمایی سریویجایا کوتاه پس از بلند شدن از فرودگاه جاکارتا قطع شد و لحظاتی بعد تصویر هواپیما نیز از صفحات رادار محو شد.

این هواپیمای پرواز‌های داخلی حامل ۵۰ مسافر و ۱۲ خدمه بوده است که پنج از قربانیان کودک بوده‌اند. تمام قربانیان شهروندان اندونزی بوده‌اند.

بارندگی‌های شدید حدود نیم ساعت پرواز به تعویق افتاده بود. بنا به اظهارات وزیر ترابری اندونزی، خلبان هواپیما به دلایلی نامعلوم از مسیر برنامه‌ریزی‌شده خارج شده بود.

در نهایت امروز مقامات کشور اندونزی موفق به یافتن جعبه سیاه هواپیما شدند که روز گذشته اندکی پس از ترک فرودگاهی در جاکارتا در دریا سقوط کرد.

به گفته دستیار معاون نیروی هوایی اندونزی بقایای زیادی از این هواپیما در منطقه سقوط مشاهده شده است. بنابر اظهارات روز گذشته شاهدان عینی که دو ماهیگیر هستند صدای انفجار مهیبی در ۳۰ متری قایق آن‌ها شنیده شد. ماهیگیران تصور کردند بمبی در مجاور آن‌ها منفجر شده و یا سونامی رخ داده است. این هواپیما دارای ۶۲ سرنشین بود و هنوز علت سقوط مشخص نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین