کد خبر: ۶۹۰۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تبلیغات

«فریدا فاطمیه» به سراغ خطبه فدکیه، می‌رود

برنامه «فَـــریدا فاطمیه» از چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه تا یکشنبه بیست و هشتم مقارن با سال‌روز شهادت حضرت فاطمه(س) از فیلیمو پخش خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فیلیمو؛ ویژه برنامه «فَــریدا فاطمیه» در قالبی نسبتا جدید و با دکوری تحسین‌برانگیز با اجرای وحید آقاپور برای پخش در فیلیمو از چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه تا یکشنبه بیست و هشتم تولید شده است.

این ویژه برنامه در مجموع پنج آیتم گفتگوی نمایشی دارد که مجری با چهره‌های مؤثر در آن مقطع حساس تاریخی به گفتگو می‌نشیند که شخصیت‌های حاضر در گفتگو-نمایش «فریدا فاطمیه»، ابوعبیده و سعد بن عباده، امّ سلمه،خالد بن ولید و خالد بن نویره، اسما بنت عُمَیس و مغیره، مقداد هستند .

«فریدا فاطمیه» به سراغ خطبه فدکیه، می‌رود

وحید آقاپور به عنوان مجری در این نمایش، سوالات مخاطبان را نمایندگی و مطرح می‌کند و به موضوعاتی چون خطبه فدکیه، ماجرای سقیفه، انتخاب جانشین برای حضرت رسول، استمداد یاری حضرت فاطمه (س) و ماجرای بیعت ستاندن از حضرت علی(ع) پرداخته است.

برنامه فریدا فاطمیه، به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد جواده در پنج قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولیده شده است که از چهارشنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین