کد خبر: ۶۹۰۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

مردم سیستان و بلوچستان گاز ندارند/ یک مسئول: مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند!

در حالی که بسیاری از مردم استان سیستان و بلوچستان از دسترسی به گاز محروم هستند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سرد شدن هوا و بدنبال آن ایجاد محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌های برق لزوم همراهی مردم این استان در مصرف بهینه برق و گاز ضروری است.
مردم سیستان و بلوچستان گاز ندارند/ یک مسئول: مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

خلیل عوض زاده روز سه‌شنبه اظهارداشت: همه ساله با سرد شدن هوا، روند مصرف سوخت گاز در کشور افزایشی شده و این امر محدودیت‌هایی را برای تولید برق در نیروگاه ها و به تبع آن قطعی برق را به دنبال خواهد داشت.

وی با هشدار به مشترکان سیستان و بلوچستان در مورد مصرف برق گفت: مشترکان این استان تنها با صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف برق علاوه بر اینکه گاز کافی به نیروگاه‌ها جهت تولید برق می‌رسانند، فشار مضاعف ناشی از افزایش مصرف برق از نیروگاه‌ها را برداشته و امکان بهره‌مندی پایدار تمامی هموطنان از برق و گاز در فصل سرما را فراهم خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرکت توانیر زمان اوج مصرف برق در فصل زمستان را از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و همچنین ۱۷ تا ۲۳ اعلام کرده است بیان کرد: مشترکان برق با اقدامات سادهای مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل، ادارات و کاهش جزیی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط در مصرف برق صرفه جویی کنند.

وی ادامه داد: تنها کاهش یک درجه‌ای سیستم گرمایشی و استفاده از دمای آسایش (۱۸تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) ۶ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی دارد.

عوض زاده با بیان اینکه مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند، از مشوق‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد اظهارداشت: طبق مصوبه هیات وزیران پرداخت پاداش خوش مصرفی در زمستان هم تداوم یافته و به افراد صرفه جو در برق تعلق می‌گیرد.

وی به تغییر ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان به منظور ضرورت مدیریت مصرف انرژی برق در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: ساعت کاری کارکنان ستاد این شرکت، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و کارکنان امور این شرکت، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ و روز پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴تغییر پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش مصرف برق توسط مشترکان مورد انتظار است و در صورت عدم مدیریت مصرف انرژی، قطعی برق را خواهیم داشت.

مردم سیستان و بلوچستان گاز ندارند/ یک مسئول: مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
خوب بنده های خدا با هیتر خودشون گرم می‌کنند معلومه مصرف برق بالاست گاز رسانی کنید تا مصرف برق کاهش پیدا کنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین