کد خبر: ۶۹۰۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

حمایت باشگاه پرسپولیس از گل‌محمدی

باشگاه پرسپولیس در پی اتفاقات و حواشی اخیر اطلاعیه‌ای را صادر و عنوان کرد که حامی کامل کادر فنی و بازیکنان هستیم.
حمایت باشگاه پرسپولیس از گل‌محمدی
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس در پی حواشی اخیر این باشگاه و اختلافات بین یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد: شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه فوق‌العاده اعضای هیات مدیره باشگاه در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی مطرح شده که این شایعات کذب محض است و تکذیب می‌شود.

بنای مدیریت باشگاه حمایت کامل و قاطع از یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و همچنین سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس است. نکته عجیب اینجاست که برخی از رسانه‌های رسمی کشور همسو با رسانه‌های غیررسمی و فعال در فضای مجازی به انتشار شایعاتی دست زدند که پایه و اساسی واقعی ندارد.

انتظار می‌رود که رسانه‌ها همچون گذشته ضمن احترام به حقوق معنوی باشگاه پرسپولیس و هواداران عزیز آن، به انتشار اخبار صحیح بپردازند و مثل طرفداران فهیم پرسپولیس، اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیر شوند.

باشگاه پرسپولیس در حالی این مطلب را عنوان کرد که یحیی گل‌محمدی دو روز پیش و پس از شهرآورد نود و دوم پایتخت که با تساوی ۲ بر ۲ همراه بود، صحبت‌های تندی را علیه مهدی رسول‌پناه عنوان کرد و اعلام کرد که در صورتی که رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه و رییس هیات مدیره تا ۴۸ ساعت استعفا ندهد، حضورش در پرسپولیس عواقبی را در پی‌ خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین