کد خبر: ۶۹۰۵۵۲
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
"دشمن راضی نیست در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم"

حدادعادل: باید یک دولت انقلابی روی کار بیاید/می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا شورش کنند/بعید نیست که قیمت ارز و سکه پایین بیاید

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هایی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند، خاطرنشان کرد: مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم. امیدواریم که قوه مجریه‌ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد./دشمنان می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا در خیابانها شورش کنند اما ملت ایران این کار را نکرد/بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند
حدادعادل: باید یک دولت انقلابی روی کار بیاید/می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا شورش کنند/بعید نیست که قیمت ارز و سکه پایین بیاید
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی حداد عادل در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی برای دشمنان این مسلم شده که این انقلاب از جنس جابجایی‌های قدرت متعارف دنیا نیست، گفت: انقلاب یک جوشش و نور دیگری است و با دلهای مردم سر و کار دارد و حقیقتی را بیان می‌کند که در محدوده مرزها متوقف نمی ماند و این واقعیت نظام سلطه جهانی را بشدت نگران کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان آرایش جدیدی برای مقابله با انقلاب داده اند، بیان داشت: امروز نقشه و برنامه این است که تکیه و تاکید بر محاصره اقتصادی باشد و جنگ‌ جنگ اقتصادی تحت عنوان تحریم البته به بهانه‌هایی چون هسته‌ای است.

حداد عادل با اشاره به اینکه آمریکا با دستیاری اسراییل و همکاری اروپا و با به خدمت گرفتن حکومت‌های وابسته مثل سعودی برای ضربه یه این نظام الهی متحد شده‌اند، تصریح کرد: با راهبرد فشار اقتصادی و از هم گسیختگی نظام معیشتی مردم، حساب همه هزینه ها را برای انقلاب فرستادند و به پای انقلاب گذاشتند. هدفشان این است که مردم را از پشتیبانی از انقلاب دور کنند و آن وقت که مردم در صحنه نباشند دیگر به عملیات نظامی گسترده هم نیازی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه امروز پدیده بی‌سابقه‌ای در جهان و عرصه اجتماعی به نام فناوری ارتباطات و اطلاعات به ظهور رسیده است، گفت: در دهه ۶۰ هر وقت انتخابات داشتیم رادیوهای بیگانه می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید ولی در دهه ۹۰ برای خبرگان لیست می دهند و برای مجلس و ریاست جمهوری فهرست می دهند و با فضای مجازی در خانه ها حضور دارند و راست و دروغ را مخلوط می کنند.

حداد عادل با بیان اینکه در عرصه داخلی و بین المللی از نعمت بزرگ رهبری برخورداریم که ادامه دهنده راه امام با شجاعت و شهامت و صداقت و بصیرت است‌، اظهار داشت: این بزرگترین نعمت ماست و باید شکر آن را بجا بیاوریم و شکر نعمت این است که با این رهبر همراهی کنیم.

وی تاکید کرد: باید خدا را شکرکنیم که قوه قضاییه و مقننه در مسیر انقلاب هستند و قوه قضاییه پرانگیزه و مصمم در مبارزه با فساد است و مجلسی پدید آمده که با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم است و رهبری آن را مجلس انقلابی می نامند.

حدادعادل ضمن تاکید بر اینکه همه ما امیدواریم که قوه مجریه‌ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد، گفت: اگر دولت با مجلس و قوه قضاییه در حل مشکلات مردم و تحقق سیاست‌های نظام هماهنگ نباشد تلاش های مجلس عقیم و ابتر می‌ماند. باید کاری کنیم که قوه مجریه که امور کشور و اجرا بدست اوست در تراز انقلاب باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در این ۷-۸سال یک باور در جامعه بوجود آمده که قوه مجریه در اداره کشور مشکل دارد، گفت: کم کاری و بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند و وقتی این گفت و گوهای اقتصادی تلویزیون را می بینم از مردم خجالت می‌کشم چون یک روز بحث گوشت و یکی روز فولاد و و روز دیگر بحث بورس است و روی هرچه دست می‌گذاریم، می‌بینیم که هم کم‌کاری و هم بدکاری و هم ناهماهنگی است. قطعا مقداری از این مشکلات نتیجه تورم، تحریم و نبود تبادلات بانکی هست ولی همه مشکلات مربوط به این نیست.

حداد عادل با بیان اینکه عبارت «علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد» در این دولت تبدیل به «علاج واقعه بعد از وقوع خواهد کرد» شده است، گفت: ما برای پیروز شدن تهمت نمی‌زنیم ولی مثال‌های بی‌تدبیری و نگاه های سیاسی نسبت به مسائل بین المللی از یکی دوتا گذشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه وظیفه ما ابن است که خودمان را برای انقلاب، ایران و اسلام بخواهیم نه ایران و اسلام و انقلاب را برای خودمان اظهار کرد: وظیفه ما وحدت و بصیرت و مدیریت و سازماندهی است. امروز ایران همانطور که به یک شبکه نیرومند دفاعی و امنیتی احتیاج دارد و الحمدالله نیروهای نظامی و امنیتی ما مجهز هستند، احتیاج به یک سازمان‌دهی سیاسی برای حضور آگاهانه مردم در عرصه سیاست داریم که یکی از آنها انتخابات است و این را بدانیم که همه مسائل سیاسی انتخاب نیست.

حد عادل تاکید کرد: این اشتباه است که بخوابیم و دو ماه قبل از انتخابات بیدار شویم و پلاکاردها را در بیاوریم، نصب کنیم و بگوییم می‌خواهیم حزب بزنیم و کار سیاسی بکنیم. این نمی‌شود. باید تشکل مستمر داشته باشیم و در طول سال کار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا در خیابانها شورش کنند گفت: ملت ایران این کار را نکرد و البته خود مردم به یکدیگر و نظامشان کمک کردند. به این ملت بزرگوار باید آگاهی داد و واقعیت ها را برایشان تجزیه و تحلیل کرد و آن وقت بر سر دوراهی ها یک سازماندهی سیاسی قوی مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: آیا ما یک‌تشکل مناسب خانمها داریم که با آنها مرتبط باشد و این نیروی عظیم را در صحنه موثر کند و پای انقلاب بیاورد؟

حدادعادل با بیان اینکه در انتخابات سال ۹۴ وحدت انجام شد و هرچند که از تهران وارد انتخابات مجلس نشدیم ولی مجلس دهم را هم از دست ندادیم، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ تجربه جبهه مردمی نیروهای انقلاب را از جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات ۹۴ در آوردیم و همان تجربه را با درس گرفتن از ضعف ها تبدیل به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردیم و مجلسی پدید آمد که انقلابی هست و نیروهای جوان بسیار خوبی در آن حضور دارند و سعی کردیم یک قدم فرمایش رهبر انقلاب را در جوانگرایی محقق کنیم.

حداد عادل با اشاره به اینکه درآستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم و اولین شرط وحدت است، گفت: وحدت شرط هر نوع موفقیت در سازماندهی سیاسی است. برای انتخابات ۱۴۰۰ هر عده‌ای اسمی را عنوان می‌کنند و همه هم می خواهند وحدت ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه امکانات خودمان را باید به صحنه بیاوریم و این اشتباه است که خیال کنیم چون در انتخابات مجلس پیروز شدیم حتما در ریاست جمهوری هم پیروز می‌شویم اظهار داشت: این احساس اگر در ما به وجود بیاید، شکست قطعی است و کسی به کسی هیچ تضمینی نداده که نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ چه‌ خواهد شد.

حدادعادل با بیان اینکه معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هایی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند، خاطرنشان کرد: مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم و حتما آنها برای اینکه این نتیجه به دست نیاید برنامه اقتصادی و سیاسی دارند و با افکار عمومی بازی می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این که در دهه ۶۰ از لحاظ انتخابات داخلی بود اما الان یک ضلع خارجی به آن اضافه شده که یک اهرم اقتصادی در دستش است اظهار داشت: مثلاً قبل از یک انتخابات به بهانه برجام پشت سرهم هیئت‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری به کشور می‌آمدند و بعد از انتخابات هیچ خبری از آنها نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند خاطرنشان کرد: باید احزاب و تشکل ها و جامعه‌روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و سایر روحانیون به میدان بیایند و همه آورده خود را به حساب انقلاب بریزند و این بت پرستی است که بگوییم باید به حساب من و تشکل من باشد بلکه باید در انقلاب و اسلام فانی شویم.

حدادعادل با بیان اینکه ما مفید می‌دانیم که انتخابات آینده ذیل عنوان شورای ائتلاف مدیریت شود، گفت: این را از باب این نمی‌گویم که مسئولیتی در شورای انقلاب دارم بلکه می‌گویم یک عنوان یک امتحان داده و مقداری جا افتاده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه به حضور تمام نیروهای انقلاب و مخصوصا جایگاه کلیدی و مهم روحانیت در انقلاب و هرکار سیاسی معتقدیم، اظهار داشت: بزرگترین خطری که ممکن است انقلاب را تهدید کند فاصله گرفتن روحانیت از انقلاب و سیاست است و ما جدایی روحانیت از سیاست را تجسم عینی سکولاریسم می‌دانیم و این را دشمن می‌خواهد.

حدادعادل با بیان اینکه سعی ما این بوده که عطر خوش جوان‌گرایی را در مجلس احساس کنیم و این کار شده است، گفت: از پیشکسوتان خواهش می‌کنم که برخی تند و تیزی‌های جوانان را تحمل کنند و از جوانان هم خواهش می‌کنم که دوگانه تازه ای تحت عنوان پیر و جوان ایجاد نکنند و جوان‌ها هم در درون خودشان و هم با بزرگترها متحد شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه پیروزی فقط با سازماندهی و مدیریت نیست و باید ببینیم با چه گفتمانی وارد عرصه انتخابات می‌شویم، گفت: احساس می‌کنیم که رقیب ما می‌خواهد دوگانه ای تحت عنوان مذاکره و جنگ خلق کند و این تله ای هست که نباید در آن بیفتیم.

وی با اشاره به اینکه رهبری می‌فرماید شرط ما برای مذاکره برداشتن همه تحریم‌هاست، اظهار کرد: عده ای می گویند اگر طرف مقابل به برجام برگردد ما هم برمیگردیم و این در حالیست که ما الان در برجام هستیم و تصور عده‌ای از پیروزی‌شان در این است که دوران ترامپ را به دوران اوباما برگردانیم و اینکه اینطور وانمود کنیم که آمریکا بد نیست و ترامپ بد بود یک مغالطه بزرگ است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: مگر قبل تر اینکه ترامپ روی کار بیاید در دوران اوباما رییس بانک مرکزی نگفت که بهره ما در برجام تقریبا صفر بود؟ بایدن هم معاون اوباما بود و اگر بیاید همان تقریبا صفر می شود و اینکه رهبری می‌گویند بازگشت ما به برجام شاید یه ضررمان باشد برپایه همین واقعیت هاست.

وی با بیان اینکه الان سیاست کشور مقاومت فعال است، تصریح کرد: ما می‌گوییم شما به تعهدات‌تان در برجام عمل نکردید و دلیلی ندارد ما عمل کنیم و غنی‌سازی ۲۰درصد را شروع می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
3
85
دوباره سر وکله این پیدا شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
تا املاک بنیاد را چپاول تر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
با وجود مجلس انقلابی بی سابقه ترین گرانی ها و،تورم،در ایران به وجود آمد الان در بحث اقتصاد و رفاه اجتماعی در کجای انقلابیم که تو هی از یک کلمه ای رونمایی می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
جناب حداد
دیگه الان برای مردم اون چیزی که مهمه اینه که فرزندانشان مثل فرزندان و خانواده شما با دنیا در ارتباط باشند بتوانند بروند در بهترین کشورها تحصیل و زندگی کنند و مردم کشورهای دیگه هم بتوانند بیایند ایران و مردم ایران بتوانند باهاشون حرف بزنند و ازشون یاد یگیرند لطفا بجای این حرفها اگه میتوانید زمینه این کار را فراهم کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
مردم را به فقر کشانده اند تا به اصولگرایان رای بدهند همان کاری که با مجلس کردند...چند قدرتی در ایران مانع حضور اکثریت جامعه در انتخابات است..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
69
باز این ...اومد وسط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
59
دکتر جان
نگران نباش
شما انقلابی باشی یا مثل قبل انقلاب
سمت هایت برای خدمت محفوظ هستند
شبکه 3 هم دست نمی خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
36
ملت هم راضی نیست
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
50
کاش حرف ...خرواری یک سنت خریدار داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
39
یعنی ...و رانت خور و .... باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
43
حتمارئیسشم مثل تو... باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
43
شما دارید را بازی را به جایی می کشید که حرکت نهایی را مردم انجام دهند. خود دانید........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
3
44
من نمیدونم دولت انقلابی با این وضعیت چیکار میخواد بکنه میخواد پول از کجا بیاره دولت قبلی که انقلابی بود چه کرد همه درآمد کشور رو قاجار منشی رد کرد رفت البته همیشه شانس با اصولگراهاست حالا با بایدن کنار میان و fatf و cft و پالرمو هم سیخی چند همه تصویب میشن در اصل ما یک خود تحریمی داخلی هم برای حالگیری جناح مقابل هم داشتیم گور بابای مردم جناح خودم عشقه بیچاره مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
47
داداش ترامپش رفته... ناراحت و نگران... هزیان گویی شروع شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
4
50
جنس این مجلس از مردم نیست اگر مردمی بود قانون انتخابات به نفع جریان خواص تصویب نمیکرد!!!! ما مردمیم شما روبروی مردم .شما ملیاردتو بگیر و واژه دوزاری بساز!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
45
انقلابی در جهت پرکردن جیب خود و خالی کردن جیب مردم. ای کاش یک انسان سرکار بیاد نه چیز دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
3
45
ظاهرا شما هستید که میخواهید مردم گرسنگی بکشند تا انتخابات بعدی شماراانتخاب کنند اینها که خودت میگی طرفدار ارز ارزان قیمت هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
38
دروره احمدي نژاد انقلابي گري رو ديديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
51
ایشان با یک خانواده شهید پرور در امریکا نسبت دارند لطفا مراعات کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دامادش آمریکایی است و یحتمل جاسوس ولی خودش هنوز شعار میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
45
مدرسه ی مخصوص آقازاده ها درست کن اومد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
31
جریان شما که نیاز به انتخابات ندارد ببازه هم یک جای دیگه نصب میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
26
دست از سر انقلاب اسلامی 57 بردارید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
30
مجلس فشل
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
22
برادر حدادعادل در انتخابات دخالت نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
26
به ژاپن اسلامی خوش آمدید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
21
ناوگان هواپیمای مسافربری ما 40 ساله بلکه 60 سالشه جناب
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
19
آدمای این مجلس از نهادهاشون استعفا بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عمراً
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
13
اصلاح طلبان به جای شعار علیه نظام بیایند 1400 بساط اصولگرایانی که ظرف نظام اسلامی را پر کردند خالی کنند
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
14
ناعادلانس ناعادلانس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
15
یا خدا اینم اومد تو بازی
فایزه هاشمی شما از خدا بخواه یکی بیاد کمکمون کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
11
لطفا نظرات منتشرشود
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
27
جناب حداد عادل پیشنهاد میدهم بودجه ی اختصاص یافته به نهادهای حداد عادلی خود را در یک نهاد جدید به نام : دولت حداد تجمیع کنید و با هماهنگی وزارت خانه ها شروع به فقر زدایی کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
23
رییس شورای ائتلاف نیروهای دگم انقلاب اسلامی

واژه ی دگم را جا انداختید
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
16
عادل فردوسی پور هم برای ریاست جمهوری و هم برای شورای شهر و هم شهرداری کاندید شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
13
مقابل جناب دکتر حداد عادل بزرگوار که ماها باشیم یعنی غیر انقلابی ها موضع گرفت یعنی من ضحاک ناعادل : باید یک دولت غیر انقلابی روی کار بیاید/نمی‌خواستند مردم گرسنگی نکشند تا شورش نکنند/بعید است که قیمت ارز و سکه بالا برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
30
5
امیدوارم اینبار مردم دیگر گول نخورند ودولتی مردمی انقلابی سرکار بیاید ومشکلات مردم را حل وفصل نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
پس بشین که حل بشه میشه میشه مثل چهل سال گذشته میشه میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
26
8
گلاه گشادی که اصلاح طلبان وروحانی سر مردم گذاشت در تاریخ مانگار خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
فرقی نمی کند. اصلاح طلب و اصول گرا ، امتحان خود را پس داده اند ، آقای احمدی نژاد اصول گرا. مردم از هر دو اینها رد شده اند. شعار و حرف مفت زدن کافی است. ما عملکرد افتضاح و نتایج مصیبت بار آن را مشاهده می کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
كلاه گشاد سر مردم اينه:
اصلاح طلب و اصولگرايي نداريم
همه اينها يكي اند و با هم قوم و خويش
و صد البته شريك هزاران تجارت و رانت و ....
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
5
5
چرا جریان اصلاحات ساکت هست ؟

1400 باید با ژست رفع فقر مطلق وارد شد
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
25
مجلس ساکت وهمراه شما با دولت احمدی نژاد 700میلیارد دلار درامد افسانه ای ایران را بر باد داد خجالت هم خوب چیزیه
Nima
|
Canada
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
30
جناب غلامعلی
یک جوری می فرمایید رقیب انگار انتخابات سوئیس است، مگر شورای نگهبان رقیبی باقی گذاشته است، مگر حزبی باقی مانده؟
اکثریت مردم متوجه شده اند رای آنها تزیینی است و امکان تغییر سیاست های کلان وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
21
این مجلس به اصطلاح انقلابی که اعضای ان در انقلاب نقش نداشتن تا حالا برا ملت چیکار کرده مجلس ۲۰ درصدی
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
15
جناب حداد رسیدم بخیر. خیلی وقت بود خبری از حضرت عالی نبود. حالا که تشریف آوردید شاید بخواهید لطفی کنید م خودتان را برای ریاست جمهوری کاندید کنید یا حداقل مرحمت بفرمایید بگویید به که نظر دارید ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
7
7
اصلاح طلبان سانسورچی!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
4
6
عملکرد اقتصادی دولت نشان میدهد که عوامل نفوذ در بدنه دولت دنبال بدبین کردن عمدی مردم هستند. دولت اصلا عملکرد مثبتی نداشته فقط پولدارهارو پولدار وفقرا را فقیر کرده است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
17
هنوز انقلابی بودن، نه کاردان و ملی بودن. پس این ۴۳ سال انقلابی نبودند؟ کی کی بود من نبودم. کلیدواژه انقلابی بودن یعنی هر کاری خواستید بکنید مادام که انقلابی هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
5
شما دنبال فرهنگستان فارسی برای معادل سازی باشید .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
4
بایدیک دولت حامی مردمی بیاید که همچون کسی در ایران پیدا نمیشود قطعا دولت بعدی دلار 30هزار تومان را به 60 هزازتومان خواهد رساند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
10
اشکال این بزرگواران این است که نمی خواهند بپذیرند مردم عاقل و بالغند .باور فرمائید ،خدا وقتی آدمها را آفرید به همه آنها مغز،و عقل و شعور وبصیرت داد.پس لطفٱ کسی خود را قیم مردم نداند.نگاه ایشان نسبت به مردم طی این سالها هیچ تغییری نکرده وهنوز فکرمی کنند خودشان مسلمان و انقلابی تمام عیارند و دیگرانی که مثل ایشان فکر نمی کنندغیر انقلابی و لیبرا و غربزده و عناوینی از این قبیل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
2
6
داد نزن! انشاءالله مردم با حضور ۹۰درصدی در پای صندوق های رای شما را انتخاب خواهند کرد!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
16
آقای حداد لطفأ شما دنبال مدرسه آقازاده باشید انقلابی گری را به اهلش بسپارید
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
16
بقول امام اول ببینید مردم شما را فبول دارند، بعد اظهار نظر کن ،مگر شما نبودی مردم شما را برای مجلس پس زدند، دولت انقلابی شما ،مثل مجلس فعلی خواهد شد
جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
17
آقای حداد ۴سال رئیس مجلس بودی و۸سال حمایت تام از احمدی نژاد انقلابی داشتید که سرآغاز(گرفتاری ،تحریم ها وعدم تمکین از قانون و.......)بودید.آزموده را آزمودن خطاست.بس کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
14
تو و قالیباف و اصولگراها چرا مصیبت زده میشید از پایین اومدن قیمتها ؟؟!! بالا بودنش بهتر بود؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
14
این باز اومد. هروقت گفتن جسد اون وقت تو به پر وسط.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
2
12
بعضی از افراد با بالا رفتن سن مشاعیر خود را از دست می دهند لذا نباید از حداد عادل هم ایراد گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
11
انقلابی تویی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
9
ببخشید آقای حداد منظورتون از باید چیست یعنی اینکه اسم فرد توسط مرجع خاصی اعلام بشه و مردم هم مکلف باشند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
14
ازملک بنیاد جه خبر. ازمدرسه ای که با پول ملت برای آقازاده های خودت ساختی جه خبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
15
تا کی از این واژه انقلابی میخواهید نون بخورید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
14
وقتی میبینم شما از سفره انقلاب میخورید و ما گرسنه ایم، انتظار دارید سکوت کنیم. اگر دست شماها از بیت المال کوتاه بشه مردم به حقشون میرسند و کسی معترض نمیشه.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
10
خدایا ما را نجات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
9
دلواپس کاهش قیمتها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
3
آفتاب منظورت چیه نظرات رو نمیزاری؟؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
7
کی بود کی بود من ( حداد) نبودم , خخخخخخخخ چه قدر این مرد نچسب هست اصلا" جاذبه ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
6
وای ازاین چسبندگی شما به مال ملت.برو استراحت کن بست نیست 4
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
6
دولت انقلابی سرکار بیاید که بیشتر به فرید جان برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
6
این آقا می باید بازنشسته میشد .برو پیش بچه هات کیف کن.
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
2
نظر به اینکه در حال حاضر هیچ آلترناتیوی وجود ندارد. تنها راه خراب کردن بازی اصولگرایان از طريق مدنی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
3
شما انقلابی هستید خوب است شما را بیاورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
4
طاعت بی صدق و صفا، هیچ نیست

اینهمه جز روی و ریا، هیچ نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
4
اگردارودسته تو انقلابی است خدابه دادمردم ایران برسه
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
4
جناب دکتر حدادعادل, با این همه مسولیت هایی که بر دوش دارین لقب ابوالمشاغل برازنده اتون می باشد بهتر است نظریه پردازی سیاسی را به اهلش واگذار نمایید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
3
باخیال راحت بخورین ولذت ببرین!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
1
الان این مجلس چه گلی به سرمون زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
2
دولتی مطلوب است که مردمی باشد و قدرتش را از مردم کسب کند . دولتی که قدرتش را از صاحبان زر و زور و تزویر اخذ کند برای مردم کاری نمیکند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین