کد خبر: ۶۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

امام جمعه اهواز: مقاومت مردم ایران بیشتر شده

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب ما از ابتدای شکل گیری با مشکلات متعددی مواجه بوده که به برکت خون شهدا سال به سال بر مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران در برابر مشکلات افزوده و بی‌شک از این روزهای سخت نیز با سربلندی خارج می‌شویم.
امام جمعه اهواز: مقاومت مردم ایران بیشتر شده
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب سختی‌ها است و تا سختی‌ها نباشند نمی‌توانیم امتحان الهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک‌های مومنانه، شرکت‌ها، ادارات و خیران پای کار آمدند و تاکنون تعداد قابل توجهی از بسته‌های معیشتی و حمایتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: این استان از سال گذشته تاکنون درگیر ویروس کرونا بوده و همین امر معیشت مردم را نیز با مشکل مواجه کرده است؛ کمک‌های مومنانه در این شرایط حداقل حمایتی است که می‌تواند بخشی از آلام مردم را کاهش دهد.

وی افزودد: یکی از دستگاه‌هایی که اکنون این زحمت را بر دوش کشیده مجموعه بسیج وزارت راه و شهرسازی است که در اقدامی شایسته چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه را به خوزستان اختصاص داده است.

آیین چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه کارکنان وزارت راه و شهرسازی روز پنجشنبه با حضور مشاور وزیر راه، فرمانده بسیج راه و شهرسازی، نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان استان در اهواز برگزار شد.

یکهزار بسته معیشتی در این مرحله توسط کارکنان وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

پیش از این نیز وزارت راه و شهرسازی در سه مرحله بیش از سه هزار بسته حمایتی و معیشتی را بین نیازمندان سطح کشور توزیع کرده است.

همچنین ۱۷ دی ماه نیز یکهزار گوسفند قربانی و ۳۵ هزار بسته گوشت با همکاری بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) و نواحی ۲۸ گانه سپاه استان بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ۱۲ دی ماه نیز از توزیع ۹۰ هزار پرس غذای گرم، ۲۰ هزار بسته معیشتی و نذر ۸۰۰ راس گوسفند بین نیازمندان استان خبر داده بود. ۱۴ آذرماه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی خوزستان از شناسایی سه هزار نیازمند در مناطق محروم و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین