کد خبر: ۶۹۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
سوپر جام اسپانیا؛

رئال نخستین جام فصل را از دست داد؛ بیلبائو حریف بارسلونا در فینال

تیم فوتبال رئال‌مادرید با قبول شکست مقابل اتلتیکوبیلبائو از رسیدن به فینال سوپرچام اسپانیا بازماند تا نخستین جام فصل را از دست بدهد.
رئال نخستین جام فصل را از دست داد؛ بیلبائو حریف بارسلونا در فینال
آفتاب‌‌نیوز :

پنجشنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی سوپرچام اسپانیا، رئال‌مادرید به مصاف بیلبائو رفت و متحمل شکست دو بر یک شد تا همچنان عملکرد پرنواسان کهکشانی‌ها ادامه داشته باشد.

بیلبائو شروع بهتری در این دیدار داشت و با حملات خود موجب شد تا رئال عقب‌نشینی کند. بازی خوب این تیم در دقیقه ۱۸ جواب داد و «رائول گارسیا» که در بین مدافعان حریف صاحب توپ شده بود با ضربه‌ای مناسب توانست گل نخست بازی را به نام خود بنویسد.

در دقیقه ۳۸ بیلبائو صاحب پنالتی شد تا گارسیا گل دوم خود و تیمش را به ارمغان بیاورد و نماینده باسک را در آستانه برد مهمی قرار دهد.

در ادامه مادریدی‌ها حملات زیادی را طراحی کردند که تیرک دروازه و بی‌دقتی مهاجمان موجب شد تا رئال برای رسیدن به گل تا دقیقه ۷۳ بی‌تاب باشد. در این دقیقه «کریم بنزما» گل اول رئال را ثبت کرد.

در دقیقه ۸۲ بار دیگر بنزما دروازه بیلبائو را گشود اما این مرتبه این گل به دلیل آفساید بودن مردود شد.

در دقایق اندک باقی مانده نیز اتفاقی رخ نداد تا بیلبائو با این پیروزی ارزشمند راهی فینال شود. شاگردان «زین‌الدین زیدان» هم نخست جام فصل را از دست دادند.

با این اوصاف تیم‌های بارسلونا و بیلبائو دیدار نهایی سوپرچام اسپانیا را یکشنبه شب برگزار خواهند کرد.

این نخستین بار است که سوپر جام اسپانیا با حضور چهار تیم برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم فصل گذشته لالیگا و فینالیست‌های جام حذفی در آن حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین