کد خبر: ۶۹۰۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

خروج سایپا از بحران در دقیقه ۹۴؛ «رحمان» در آستانه اخراج

تیم فوتبال سایپا بعد از هفت بازی به برتری رسید و دومین پیروزی خود در لیگ بیستم را جشن گرفت.
خروج سایپا از بحران در دقیقه ۹۴؛ «رحمان» در آستانه اخراج
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های سایپای تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ و در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سایپا در جدالی جذاب با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و به دومین برد این فصل دست پیدا کرد.

در ۴۵ دقیقه نخست اتفاق خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم شاهد حملات تیم میزبان بودیم. در دقیقه ۶۰ بود که حسین ماهینی با ارسالی زیبا از روی یک ضربه ایستگاهی، فریبرز گرامی را در موقعیت گلزنی قرار داد و مدافع پیش تاخته سایپا گل نخست را با ضربه سری زیبا به ثمر رساند. شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده تلاش بسیار زیادی انجام دادند. آنها برای نهمین بار در این فصل گل نخست را دریافت کردند. سرانجام حملات پردامنه ذوب‌آهن به ثمر نشست. وحید محمدزاده با یک ضربه چیپ و از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه محمدحسین اکبرمنادی کند.

در حالی که می‌رفت مسابقه با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد، سایپا در دقیقه ۹۴ با گل بازیکن جوان و تازه‌وارد خود امیر علی صادقی به گل دوم رسید. این گل از روی یک شوت به زاویه بسته و با چاشنی اشتباه یوسف بهزادی زده شد تا تیم رحمان رضایی به یک شکست تلخ دیگر برسد و رحمان یک قدم دیگر به اخراج نزدیک‌تر شود. در سوی مقابل سایپا نیز بعد از مدت‌ها رنگ برد را دید و دومین پیروزی فصل را جشن گرفت.

با نتیجه‌ای که حاصل شد سایپا با ۱۳ امتیاز به رده نهم صعود کرد. ذوب نیز با همان هفت امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبر منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، مجید علیاری(عارف حاجی عیدی)، حسین ماهینی، حسین مالکی(امیرعلی صادقی)، رضا جعفری(محمدرضا سلیمانی)، سید ابوالفضل جلالی، حسین کامیاب(مقداد حیدری)، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی

ترکیب ذوب‌آهن:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، ایوان مارکوویچ(علی دشتی)، میلاد جهانی، دارکو بیدف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی(حسین شنانی)، محمد سلطانی مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین