کد خبر: ۶۹۰۷۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
قرار نیست اجرای پروتکل‌های بهداشتی ضعیف شود

رییس جمهور: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمادین خواهد بود

رییس جمهوری اعلام کرد: به دلیل شرایطی که داریم با یک وضعیت خاصی راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و بیشتر نمادین خواهد بود و به صورت خودرویی یا موتوری برگزار می‌شود.
رییس جمهور: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمادین خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه امیدوارم در ایام فاطمیه در کنار مستحب عزاداری، واجب مراعات پروتکل‌ها را هم در نظر داشته باشیم، اظهار کرد: امروز هم حفظ حیات خودمان و هم حفظ حیات دیگران برای ما واجب است. روح پیامبر و ائمه هم از این مراعات شاد خواهد شد.

وی افزود: خوشحالیم در یک شیب متمایل شاهد کاهش مرگ و میر و کاهش ابتلا هستیم. گرچه مرگ دورقمی هم خیلی زیاد است و باید به صفر برسد اما کادر درمان، مدیران کشور و از همه مهمتر خود مردم کار بزرگی با رعایت پروتکل‌ها انجام دادند.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امروز بخشی از کشور وضعیت آبی و بخشی وضعیت زرد دارد اما قرار نیست اجرای پروتکل‌ها ضعیف شود، اظهار کرد: تمام بازگشایی‌ها در صورتی ارزشمند است که در کنارش مراعات پروتکل‌ها هم در نظر گرفته شود. ما در زمینه مشاغل شاهد مراعات پروتکل‌ها هستیم. اگر جایی هم مراعات نشود برخوردهای شدیدی همچون پلمب شدن در انتظار افراد است.

روحانی با بیان اینکه در ادارات هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل قبول است، گفت: در موضوعات فرهنگی و مذهبی گاهی شاهد تعطیل نماز جمعه یا سینما و تئاتر بودیم و گاهی هم باز گذاشته‌ایم. این جایی است که ما روی لبه مرز قرار داریم و باید طوری عمل کنیم که اثرات منفی نداشته باشد.

وی ادامه داد: تردد درون‌شهری و برون‌شهری و حضور در دورهمی‌های خانوادگی باید خیلی مراقبت کنیم که از این لبه مرز به پرتگاه نیفتیم. وزیر بهداشت هم اظهار نگرانی می‌کرد از اینکه ما به موج چهارم بیفتیم به دلیل اینکه پروتکل‌ها رعایت نشود. پس نگرانی وجود دارد که گفته می‌شود.

رییس جمهوری گفت: این اظهار نگرانی به حق است و سه دلیل اصلی برای آن وجود دارد؛ یکی نگرانی این ویروس متاسیون‌یافته است که یا از خارج می‌آید یا در خود کشور این اتفاق می‌افتد و ما می‌بینیم که در اروپا چه خبر است و البته که برای آنان هم متأسفیم. پس ما یک نگرانی از ویروس متاسیون یافته داریم و اینکه ممکن است ما را هم به خود گرفتار کند.

روحانی ادامه داد: دلیل دوم سرمای هواست که منجر به فاصله‌گیری کمتر می‌شود و دلیل سوم اینکه هوا در زمستان راکد است و کمتر جابجا می‌شود که این موضوع هم نگران‌کننده است.

رییس جمهوری با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد پیروزی انقلاب، اعلام کرد: به دلیل شرایطی که داریم با یک وضعیت خاصی راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و بیشتر نمادین خواهد بود و به صورت خودرویی یا موتوری برگزار می‌شود که مصوبه این موضوع اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
رئوف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
4
میزان نارضایتی ملت، که مسئولان رده بالای مملکت از طریق عملکرد ناصواب در بورس و طی 6 ماه باعثش شدن، صهیونیستها و اذنابش با اون همه وقت و هزینه نتونستن انجام بدن بطوریکه بیش از 5 میلیون مستقیم و حدود 50 ملیون غیرمستقیم، از مردمی که بورس دعوت شدن، متصرر و ناراحتند.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
3
بهمن نمادین
ریال نمادین
سیاست نمادین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
1
مطمئنیم تصمیم با شما نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
2
خوبه دیگه نمادین و با خودرو و موتور!!!ماشاالله با ماشین های استاندارد ایرانی دود و آلایندست که نوش جان مردم میشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
حتما باید برگزار بشه ، درسته که وضعیت معیشتمون خرابه ، درسته که سرهر ۴راه چند تا بچه گدایی میکنه ، درسته که خیلیا تا کمر توی سطلهای زباله هستن ، درسته که بیکاری بیداد میکنه ولی برای اینکه مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم حتما توی مراسم شرکت میکنیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین