کد خبر: ۶۹۰۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

تجمع بدون فاصله اجتماعی حتی با ماسک موجب افزایش بیماری می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موثرترین راه برای کنترل کرونا رعایت «فاصله اجتماعی» است. در هر تجمعی که در آن فاصله ها رعایت نشود حتی اگر افراد از ماسک هم استفاده کرده باشند باز هم، بیماری منتشر می شود.
تجمع بدون فاصله اجتماعی حتی با ماسک موجب افزایش بیماری می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم جان بابایی روز شنبه با اشاره به اینکه پیک سوم بیماری کرونا در مازندران با تاخیر همراه بود، اظهار کرد: خوشبختانه در این استان شاهد افزایش ترخیص بیماران هستیم و آمار مبتلایان سرپایی هم در برخی شهرها رو به کاهش است.

وی گفت: تست یک چهارم از هزار و ۳۰۰ بیماری که در استان مازندران بستری هستند، مثبت بود و نتیجه تست سه چهارم افراد تست شده منفی اعلام شده است.
جان بابایی با تاکید بر اینکه موثرترین راه برای کنترل بیماری کرونا رعایت فاصله اجتماعی است، عنوان کرد: در هر تجمعی که فاصله ها رعایت نشود حتی اگر افراد از ماسک هم استفاده کرده باشند بازهم، بیماری منتشر می شود.

در ۱۰ ماه گذشته از زمان شیوع کرونا در ایران تاکنون یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵ فرد مبتلا به کرونا شناسایی شده و از این تعداد ۵۶ هزار و ۶۲۱ نفر جان خود را از دست دادند. در این مدت سه خیز کرونا در اسفند ۹۸، خرداد و تابستان ۹۹ و پاییز ۹۹ پشت سر گذاشته شده است و خطر خیز چهارم در بهمن و اسفند به خصوص با توجه به جهش ویروس کرونا بالاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین