کد خبر: ۶۹۰۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

امیرعبداللهیان تحریم وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل تحریم وزیر خارجه سوریه از سوی اتحادیه اروپا را محکوم کرد و گفت: اتحادیه اروپا باید حرمت دیپلماسی را محترم شمرد.
امیرعبداللهیان تحریم وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏⁧‫«‏تحریم اتحادیه اروپا علیه آقای ⁧‫فیصل المقداد‬⁩ وزیر خارجه سوریه را قویا محکوم می‌کنیم. او زبان رسای ملت ⁧‫سوریه‬⁩ است که در عرصه دیپلماسی و مقابله با جنگ تروریستی داعش خوش درخشیده است. این رفتار اتحادیه اروپا یادآور چهره بی‌منطق ترامپ است. اتحادیه اروپا باید حرمت دیپلماسی را محترم شمرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
اقای امیر عبدللهیان ، شما تمام تحریمهای شخصیتها وکشور خودمان را راست وریس کردی که حالا از تحریم وزیر امور خارجه انتقاد میکنی ، عجب روز گاری شده در جمهوری اسلامی هرکسی هرچه دلش بخواهد میگوید وکسی هم اعتراضی ندارد ،،دونالد ترامپ وقتی بی قانونی میکند ، حزبی که خودش وابسته به ان است به او اعتراض میکنند ، چرا چونکه میخواهند منافع کشور بزرگ امریکا به خطر نیفتد ،،اما در کشور ما اگر یک نفر از جناح تمامیت خواه قتل هم بکند تبریه میشود اما خدا نکند که از جناح مقابل یک نفر کوجکترین حرکتی که باب میل افراطیون نباشد بکند ،،کوس رسواییش تا ان سر دنیا میرود ،،،
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین