کد خبر: ۶۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

توقف بدموقع دورتموند و لایپزیش به سود بایرن‌مونیخ

تیم‌های دورتموند و لایپزیش برابر رقبای خود متوقف شدند تا بایرن‌مونیخ فرصت این را داشته باشد تا از آنها فاصله بگیرد.
توقف بدموقع دورتموند و لایپزیش به سود بایرن‌مونیخ
آفتاب‌‌نیوز :

هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با انجام پنج دیدار از ساعت ۱۸ به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدارها ۲ تیم مدعی دورتموند و لایپزیش برابر رقبای خود متوقف شدند.

دورتموند در ورزشگاه زیگنال ایدون پارک به مصاف ماینز رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. لوین اوزتونالی در دقیقه با ۵۷ یک سوپرگل فوق العاده را با شوتی از راه دور به ثمر رساند. در ادامه دورتموند در دقیقه ۷۳ به وسیله توماس مونیه به گل تساوی دست پیدا کرد. سه دقیقه بعد مارکو رویس می‌توانست از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش بیندازد اما ضربه کاپیتان زنبورها جایی در چارچوب نداشت. با این تساوی، شاگردان ادین ترزیچ با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جای گرفتند و تیم قعرجدولی ماینز با هفت امتیاز در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

تیم لایپزیش نیز دیگر متوقف شده امشب بود. شاگردان یولین ناگلزمن در خانه وولفسبورگ به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. نوردی موکیه‌له(۵) و ویلی اوربان(۵۴) برای لایپزیش گلزنی کردند و در سوی مقابل ووت وهگورست(۲۲) و رناتو استفن(۳۵) برای تیم میزبان موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه لایپزیش فرصت صدرنشینی موقت را هم از دست داد و با ۳۲ امتیاز در رده دوم جای گرفت. وولفسبورگ هم با ۲۶ امتیاز در رده ششم ایستاد.

 

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

کلن صفر- صفر هرتابرلین

هوفنهایم صفر - صفر آرمینیا بیله‌فلد

وردربرمن ۲- صفر آگزبورگ

در آخرین بازی امشب(شنبه) اشتوتگارت از ساعت ۲۱ میزبان بروسیا مونشن‌گلادباخ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین