کد خبر: ۶۹۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

رونالدو: از دست دادن «حکیمی» اشتباه بزرگ رئال بود

«رونالدو نازاریو» با تعریف و تمجید فراوان از وینگر راست باشگاه اینترمیلان گفت که از دست دادن «اشرف حکیمی» یکی از اشتباهات بزرگ باشگاه رئال مادرید بوده است.
رونالدو: از دست دادن «حکیمی» اشتباه بزرگ رئال بود
آفتاب‌‌نیوز :

حکیمی ۲۲ ساله تابستان سال گذشته با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی سانتیاگوبرنابئو را به مقصد ایتالیا ترک کرد.

رونالدو نازاریو ستاره اسبق تیم ملی برزیل در این خصوص گفت: او (حکیمی) بازیکنی فوق العاده است و رئال مادرید با از دست دادن وی، اشتباه بزرگی را مرتکب شد. او یکی از بهترین خریدهای اینتر در ۱۰ سال اخیر است.

تیم‌های اینترمیلان و یوونتوس فرداشب (یکشنبه) در شهرآورد ایتالیا در جوزپه مه‌آتزا به مصاف یکدیگر می‌روند اما رونالدو تصور نمی‌کند که این دیدار برای تعیین مقصد جام قهرمانی این فصل، چندان تعیین کننده باشد.

وی در این‌باره نیز تاکید کرد: بیش از نیمی از فصل باقی مانده بنابراین فکر نمی‌کنم تاثیر چندانی در سرنوشت قهرمانی داشته باشد و تنها اعتماد به نفس تیم برنده را افزایش می دهد.

مهاجم اسبق نراتزوری ادامه داد: اما آ.ث میلان را از کورس قهرمانی خارج نکنید؛ آنها من را غافلگیر کرده‌اند و فوتبالی تهاجمی با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

«لوتارو مارتینز» یکی از ستاره‌های این فصل اینتر است و فوق ستاره برزیلی با تمجید از ستاره آرژانتینی گفت: او را دوست دارم چون از هیچ چیز نمی‌ترسد. وقتی در زمین است، زهر دارد؛ یک لحظه از او غفلت کنید هرگز خودتان را نخواهید بخشید. او فوت و فن خودش را در فوتبال دارد و یک مهاجم تمام عیار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین