کد خبر: ۶۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

لیورپول توان باز کردن دروازه یونایتد را نداشت/ شیاطین سرخ در صدر ماندند

دیدار حساس منچستریونایتد و لیورپول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که لیورپول در خانه به دیدار تیم صدرنشین منچستریونایتد رفت. بازی در ابتدا آرام دنبال شد ولی این تیم لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و چندین موقعیت گلزنی در این دیدار خلق کرد که بی دقتی باعث شد تا دروازه یونایتد بسته بماند.

یکی از جدی ترین موقعیت های این نیمه ضربه ایستگاهی برونو بود که راهی به دروازه لیورپول نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم یونایتد بیشتر از لیورپول به دنبال کسب یک امتیاز خارج از خانه بود و لیورپول تلاش زیادی برای زدن گل برتری کرد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار بالاتر از شیاطین سرخ در صدر جدول قرار بگیرند.

در دقیقه ۷۹ بازی تیاگو شانس خود را برای باز کردن دروازه هموطن خود داوید دخئا امتحان کرد ولی این توپ نیز راهی به تور دروازه یونایتد نداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در دیگر دیدار تاتنهام موفق شد با نتیجه ۳ بر یک در زمین تیم قعرنشین شفیلدیونایتد به برتری برسد. سرژ اوریر گل اول بازی را در این دیدار به ثمر رساند و در ادامه هری کین و اندومبله برای اسپرز گلزنی کردند و ۳ امتیاز این دیدار به تیم تاتنهام رسید.

در دیگر دیدار منچسترسیتی به دیدار کریستال پالاس می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین