کد خبر: ۶۹۱۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

هفته دهم لیگ آزادگان؛ توقف مدعیان و صعود هوادار به صدر جدول

تیم‌های بالانشین لیگ آزادگان در هفته دهم مقابل رقبای خود متوقف شدند تا تیم هوادار باوجود تساوی با ۱۸ امتیاز به صدر جدول صعود کند.
هفته دهم لیگ آزادگان؛ توقف مدعیان و صعود هوادار به صدر جدول
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دهم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام ۹ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۴ آغاز شد و با نتایج جالبی هم به اتمام رسید که ناکامی مدعیان از مهمترین نتایج بود.

تیم فوتبال مس کرمان که تا پایان هفته نهم صدرنشین لیگ بود در برابر میزبان خود استقلال ملاثانی با یک گل شکست خورد. سجاد عبدویی در دقیقه ۷۱ زننده تک گل بازی بود. با این نتیجه استقلال ۱۵ امتیازی شد و مس به دلیل تفاضل گل کمتر از رده اول به سوم سقوط کرد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم تیم ملوان در انزلی مقابل هوادار با نتیجه یک بر یک متوقف شد. با این نتیجه هوادار ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان و مس کرمان در صدر ایستاد. ملوان هم با ۱۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم علی‌رغم تساوی بدون گل در خرم‌آباد در برابر خیبر، همچنان با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پارس جنوبی جم به یکی از شیرین‌ترین بردهای این هفته رسید. شاگردان محمد نصرتی با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود شهرداری آستارا گذشتند و با ۱۷ امتیاز به رده چهارم صعود کردند. میلاد صارمی( و ۶۲۱۰) و میلاد قربان‌زاده(۳۲) گلزنان پارس در این دیدار بودند.

نتایج دیگر دیدارهای هفته دهم بدین ترتیب است:

قشقایی شیراز صفر- نود ارومیه ۲

بادران تهران یک - خوشه طلایی ساوه یک

آرمان گهر سیرجان ۲- شاهین شهرداری بوشهر یک

چوکا تالش ۳- فجرسپاسی شیراز ۲

رایکا بابل ۲ - گل ریحان البرز یک

تیم‌های گل ریحان البرز، قشقایی شیراز و نود ارومیه به ترتیب با هشت، هفت و چهار امتیاز قعرنشینان هستند. در این هفته تیم نود ارومیه موفق شد با شکست قشقایی به اولین پیروزی فصل دست پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین