کد خبر: ۶۹۱۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
«اوزیل» در فنرباغچه با کد پستی زادگاهش به میدان می‌رود

افشای مبلغ قرارداد مسوت اوزیل

در حالی که شواهد حاکی از آن است که انتقال «مسوت اوزیل» از آرسنال به فنرباغچه ترکیه امروز(دوشنبه) به طور رسمی اعلام می شود، شماره پیراهن و مبلغ قرارداد مرد ترک تبار افشا شد.
افشای مبلغ قرارداد مسوت اوزیل
آفتاب‌‌نیوز :

اوزیل به تازگی با توپچی‌ها به توافق رسید تا قرارداد هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوندی خود را با آرسنال فسخ کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اوزیل برای فسخ قرارداد با آرسنال و دریافت رضایتنامه باید از حدود هفت میلیون پوند صرف نظر کند.

مرد ترک تبار در حال حاضر برای نهایی کردن قرارداد خود با فنرباغچه در ترکیه به سر می‌برد و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر خبر این انتقال رسانه‌ای شود.

اوزیل از زمان جدایی «جک ویلشر» در سال ۲۰۱۸، در آرسنال شماره ۱۰ را به تن می‌کرد؛ شماره‌ای که در تمام دوران فوتبالی همواره آن را ترجیح می‌داد.

با این وجود، در فنرباغچه «امباوانا ساماتا» پیراهن شماره ۱۰ را بر تن می‌کند؛ اوزیل اما در توییتی عدد ۶۷ را با یک ایموجی ساده منتشر کرد؛ شماره‌ای که تاکنون توسط هیچ بازیکنی در فنرباغچه پوشیده نشده است.

اما چرا ۶۷؟ این شماره شاید به این دلیل باشد که کد پستی زادگاهش یعنی زونگولداغ با شماره ۶۷ آغاز می‌شود.

البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که بدانیم قرارداد قرضی ساماتا از استون ویلا در تابستان به اتمام می‌رسد و احتمال آزاد شدن شماره ۱۰ نیز وجود دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اوزیل برای پیوستن به فنرباغچه با کاهش چشمگیر دستمزد خود به اندازه ۲۸۵ هزار پوند در هفته موافقت کرده است اما برای او تاسف نخورید زیرا براساس گزارش میرِر، مرد ترک تبار به عنوان نخستین آپشن قراردادی تهییج کننده، ۴.۵ میلیون پوند به جیب می‌زند.

در ادامه این گزارش اضافه شده است که در صورت صعود فنرباغچه به لیگ قهرمانان اروپا،( دو تیم اول لیگ ترکیه) ۲۲۵ هزار پوند و در صورت قهرمانی این تیم در لیگ ترکیه ۴۴۵ هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین