کد خبر: ۶۹۱۲۸۳
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کاخ ستم آمریکا زیرپای دژخیمان قرار دارد

حمله تند کریمی قدوسی به ظریف از تریبون مجلس: برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده/مجلس انقلابی برجام را دفن کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این روزها یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره آمریکا زیر پای دژخیمان آمریکایی قرار دارد.
حمله تند کریمی قدوسی به ظریف از تریبون مجلس: برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده/مجلس انقلابی برجام را دفن کرد
آفتاب‌‌نیوز :

جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوالش از وزیر امور خارجه در خصوص علت مصاحبه ظریف با مجله اشپیگل سه هفته بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز در سالروز پیام امام خمینی (ره) به اتحاد جماهیر شوروی هستیم که ایشان در اولین روز سال میلادی ۱۹۸۲ سفرایی را به همراه نامه‌ای به کاخ مسکو فرستاد و در آن نامه الهی خبر از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی داده است. در همان نامه حضرت امام خمینی (ره) خبر از فروپاشی ایالات متحده آمریکا را هم دادند. این روزها یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره آمریکا زیر چکمه‌های دژخیمان آمریکایی است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در آغازین روزهای مجلس دهم فرمودند که از من سوال شده از بین دونالد ترامپ و کلینتون کدام بهتر است که رای بیاورد، ایشان اعلام کردند با هر دو موافق هستم چون هر کدام که رای بیاورد آمریکا را تا چهار سال آینده به زمین می‌زند و نابود می‌کند، اینها وعده‌های الهی است که در حال محقق شدن است و اسلام عزیز جهان را در برخواهد گرفت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: اقای ظریف آمریکای تماشایی را تماشا کنید، این همان آمریکایی است که شما در آغازین روزهای مذاکره درباره‌اش بیان کردید که آمریکا با یک بمب می‌تواند ایران را از پای در آورد. امروز نظاره‌گر باشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: آقای ظریف بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی مصاحبه‌ای داشت مبنی بر این‌که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستیم یک هفته قبل از آن هم در دوحه با برگمن افسر سابق رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید که این شهادت زیرساخت‌هایی را فراهم کرد که توافقی بود که نمادش برجام بود همان برجامی که چند روز قبل خطاب به اروپایی‌ها اعلام کردید ایران برجام را زنده نگه داشته است.

کریمی قدوسی با اشاره به داستانی تاریخی اظهار کرد: برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است و این مجلس انقلابی با قانون انقلابی خود برجام را دفن کرد. پس خواهش می‌کنم که دیگر چنین حرف‌هایی را تکرار نکنید.

وی با اشاره به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نمازجمعه بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: در آن خطبه رهبر انقلاب فرمودند جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. بعد از آن رهبر انقلاب فرمودند کدام فرد عاقلی است که دوباره با کشوری مذاکره کند که زیر تمام توافقات زده است. ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد.

کریمی قدوسی اضافه کرد: آقای ظریف، سردار سلیمانی زمانی شهید شد که شما در آغاز مذاکره در حالی که روی ویلچر نشسته بودید و فردی از پای افتاده بودید با جان کری ملاقات کرده و مذاکره را شروع کردید. زمانی سردار دل‌ها پاره پاره شد که شما برجام دیکته شده آمریکا را نخوانده امضاء کردید، زمانی تصمیم به ترور شد که جلوی رزمایش‌ها گرفته شد و مبادا به برجام و مذاکره لطمه وارد شود.

کریمی قدوسی ادامه داد: زمانی عزم ترور سردار شکل گرفت که از خط قرمزهای ولی امر مسلمین در نوشتن توافقنامه عبور کردید و بدون تضمین همه تعهدات خود را در بحث برجام انجام دادید در حالی که طرف مقابل با وجود قول دادن بر روی کاغذ به زیر آن زد همان طور که اوباما اعلام کرد، آمریکا موفق شد بدون شلیک یک گلوله، صنعت هسته ای ایران را از پا درآورده و به عقب بازگرداند. زمانی سردار سلیمانی ترور شد که ۷۰۰ هیات در پوشش برجام و برای عادی سازی فعالیت های تجاری به قصد تخلیه اطلاعاتی نظام در بحث اجتماع، فرهنگ و اقتصاد وارد کشور شدند، اطلاعات را بردند و نفوذی ها را باقی گذاشتند و عملیات ها را با وجود آن نفوذی ها ادامه دادند.

وی اضافه کرد: زمانی سردار سلیمانی ترور و شهید شد که آقای ظریف با دشمن ملت ایران و حامی داعش یعنی جان کری در کنار دریاچه قدم می زد، حاج قاسم بعد از دیدن این صحنه از طریق رسانه ملی با معاون آفریقا و غرب آسیای وزارت خارجه ایران تماس گرفت یعنی همان که فردی که شما برکنارش کردید و اعلام کرد به آقای ظریف بگویید با این شخصی که قدم می زنید خالق، حامی و پشتوانه داعش است. سردار سلیمانی در حال مبارزه با داعش در خطوط مقدم بود در حالی که وزیر خارجه با کری در کنار دریاچه قدم می زد، قهرمان ملی ما زمانی ترور شد که آقای ظریف که در فاجعه های تحمیلی به جریان مقاومت در غزه و حوادث اینچنینی یا در سوییس و یا در لوزان و نیویورک بودید و حتی اعلام موضع علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نکرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم وقتی شهید شد که رئیس جمهور زمان ملاقات با وزیر امور خارجه فرانسه پذیرفت که درباره کاهش برد موشک ها مذاکره کند و این موضوع را به صورت تلفنی به شما اعلام کرد و شما هم عراقچی را به فرانسه فرستادید و در آنجا معاون راهبردی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد برد ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ کیلومتر موشک را قبول نداریم و باید آن را به ۶۰۰ کیلومتر کاهش دهید و بعد این شخص با حضور در تهران اعلام کرد که حتی این ۶۰۰ کیلومتر را هم قبول ندارد و باید برد موشک ها به زیر ۳۰۰ کیلومتر برسد. سردار سلیمانی زمانی به شهادت رسید که ارزش پول ملی با دستور آقای روحانی به سیف رئیس پیشین بانک مرکزی برای خارج ساختن ۳۶.۱ میلیارد دلار و ۸۰ تن طلا از طریق باند سلیمانیه در تهران و خارج ساختن آن ها از کشور برای فروپاشی اقتصاد شکل گرفت و مردم را ضعیف کردید.

کریمی قدوسی ادامه داد: دیپلمات انقلابی تراز انقلاب سردار سلیمانی به کاخ مسکو رفت و پوتین را مجاب کرد تا یک قدرت جهانی را در سوریه در مقابل یک قدرت جهانی دیگر قرار دهد، به این می گویند یک دیپلمات انقلابی که در مکتب امام راحل (ره) تحصیل کرده و نه دیپلماتی که در مکتب مادلین آلبرایت درس گرفته است و در همان زمان شما پیشنهاد برجام ۲ و ۳ را در قالب طرح ۶ به اضافه یک را دادید. زمانی سردار سلیمانی به شهادت رسید که در نقطه عطف پیروزی جریان مقاومت که ورود بشار اسد به تهران و ملاقات وی با رهبر معظم انقلاب بود شما همان روز استعفا کردید و موجی را در کشور و دنیا به راه انداختید. شما در مصاحبه با یک رسانه زنجیره ای آمریکا اعلام کردید اگر استعفا نمی کردم دنیا به من می گفت که شما یک وزیر امور خارجه بی عرضه هستید، این لطمه بزرگ شما بود.

وی افزود: زمانی قهرمان ملی ما به شهادت رسید که ظریف و آقای روحانی با ریشه مذاکره با دشمن موازنه اقتدار، عزت را نسبت به دشمن تبدیل به موازنه ترس، تسلیم و ذلت و سازش و مذاکره کردید یعنی ملت و جریان انقلابی را از اوج با یک مهندسی با پشتوانه پیچیده به ذیل کشاندید. زمانی جریان مقاومت به شهادت رسید که آقای روحانی بدون اتخاذ کوچکترین تدبیر در آبان ۹۷ در بحث بنزین کشور را وارد یک آشوب کرد و در نتیجه این موضوع ۵ نفر یعنی ترامپ، پمپئو، فرمانده سنتکام، رئیس سازمان سیا و وزیر دفاع در واشنگتن پشت میز نشسته و با توجه به این مسائل ۲۷۱ شخصیت جدید تحریم شده و ۲۵۹ نهاد جدید تحریم شده و ۳۳ هواپیما و ۱۱ کشتی انجام دادند. آن ها خیال کردند که اگر امروز قهرمان ملی را بزنند و ترور کنند دیگر ملت ایران پشتوانه خود را از نظام گرفته اند بنابراین ترور سردار را کلید زدند و این هم از همان اشتباهات نظام سلطه بود که دست به این ترور زد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تصویر منتشر شده در سایت مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا، گفت: در این تصویر ۵ صندلی دور یک میز قرار دارد و تصاویر ترامپ، جانسون، مکرون و مرکل روی هر صندلی است ،یک صندلی خالی هم وجود دارد که برای آقای روحانی است، در مقابل این صندلی متن برجام آمده و خودنویسی در کنار آن قرار گرفته که این امضای شما بر روی این سند ذلت است، بنابراین یکی از جنتلمن های پشت میز مذاکره آقای روحانی و ظریف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
30
افغانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
لطفا توهین نکنید ایشون عمو و پسر عموهایشان افغانستانی هستند و چندی پیش از وزارت کشور درخواست تابعیت ایرانی کرده بودند و اقای کریمی قدوسی رو هم واسطه کردند بیش از 80 سال است خانواده ایشان در ایران زندگی میکنند و به نوعی ایرانی محسوب میشوند
ناشناس
|
Oman
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
35
مجلس ده درصدی نماینده جامعه نیست و حق تعیین تکلیف برای مردم را ندارد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
25
این افغانی چی میگه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
من افغانی نیستم. اما لطفا به مردم افغان توهین نکنید. امثال کریمی قدوسی ... جریانی هستند که منفتشان را در بدبختی و فلاکت مردم ایران تعریف کرده‌اند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
25
کاش یخورده هم از کشور خودش افغانستان صحبت می کرد
عبادالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
32
ازاین بشر منافق تر در دنیا وجود خارجی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
27
اگه می توانی تو هم فکرانتان کاری برای مردم بکنید تا از این فشار بیرون بیایند حرف رایگان زدن اسان است هر کسی توان ان را دارد کار انجام بدین
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
26
بنده خدا همین الان داری نان برجام را می خوری اگر برجام نبود به کی حمله می کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
17
پیشنهادمن به آقای روحانی این است که کریمی قدوسی را به جای ظریف به مجلس معرفی کند.تاببینیم دیپلماسی ایشان چگونه ایران را به ورطه نابودی می کشاند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
2
27
در عجبم که چه کسانی به این آقا رای داده اند(هرچند رای اندک باشد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعا درست گفتی محمد جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
همفکر هاش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
احسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
چه کسانی به این دولت رای دادند ؛ رای هر کس محترمه مثل رای جنابعالی به این دولت البته اگر رای داده باشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
19
اگر آقای قدوسی در مورد 80 تن طلا و 36 میلیارد دلار راست گفته باشد پس امیدی به آینده این کشور نیست چونکه دو نفر به تنهایی نمی توانند چنین کاری انجام دهند و میشه گفت این مملکت حتی یک دلسوز هم ندارد
و خود آقای قدوسی یکی از همین عناصر هستند که خبر داشته و چیزی نگفته است و به سادگی اجازه بیچاره شدن و خون دل خوردن را به این مردم مسئولین زده داده است.
فقط متاسفم که مجلس و امنیت ملی دست چه فروشندگانی افتاده است.
.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
23
من سرهنگ بازنشسته و جانباز دفاع مقدس خیلی متأسف هستم که دانشمندان و متخصصان ایرانی الاصل را به جرم تابعیت مضاعف از خدمت به ملت و کشور محروم میکنیم ( هر چند که قطع الرجال نیست) ولی یک فرد افغانستانی را ( با احترام به تمام عزیزان افغانی و دیگر کشورها) که توانسته شناسنامه ایرانی بدست آورد را اجازه می‌دهیم منافع کشور و ملتمان را با شایعات و تهمت‌های به خطر بیاندازد، چون روزنه ها و شکافهای نفوذ در اذهان چاپلوس پروران و ساده لوحان کم سواد را خوب شناخته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
9
این چی میگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
2
21
ما مشهدی هستیم و هیچکس این مردک افغان را نمیشناخت ، گروه خاصی که کل امورمشهد در دستشان هست این موجود عجیب را واردمجلس کردند
ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
15
متاسفانه یک عده تندرو و شعار گو شدن نماینده ملت که بیشتر شبیه پیاده نظام اسراییل عمل می کندد .... به والله روزی پرده ها کنار میره ومعلوم میشه چه کسی نفوذی بوده و کشور رو به قهقرا برده که بیشتر این افراد از این شعارگوهای تندرو خواهند بود ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
14
چرا به کسانیکه:
نه درک سیاسی دارند نه درک امنیتی و نه مفهوم منافع ملی را می‌فهمند رای می‌دهید!!!
سخنان ایشان بیشتر در جهت منافع نتیاهو می‌باشد تا ایران!!!
رفتار ایشان بیشتر شبیه نفوذی‌ها نیست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
والله من رأی ندادم، شماها چطور؟!
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
17
زنده باد دکترظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
2
6
چرا ما تجارت انقلابی نداریم ؟
چرا ثروت آتش به اختیار ایجاد نمی شه ؟
چرا ما رفاه نداریم ؟
چرا ...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
3
8
با توجه به مدارک مستندی که کریمی قدوسی امروز در صحن علنی مجلس رو کرد باید توسط قوه محترم قضاییه دستگیر و محاکمه و مجازات شوند
از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
2
4
این شخص خودش افغانی الاصل است چرا به این موضوع رسیدگی نمیشود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
سعی کن از چیزی اطلاع نداری حداقل تهمت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
از مشهد درست میگه ، شما اطلاع ندارین
زنده باد ازادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
4
وقتی سواره از پیاده خبر نداره یه عده نمیخواند اب خوش از گلوی مردم پایین بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
2
به نظرتون چقد گرفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
5
این قدوسی ها از کجا حمایت میشن. شعار پوچ دادن تهمت زدن گزافه گویی ولی صاحب قدرت و ثروت اند چه سازمانی از اینها حمایت میکنه که پاسخگو نیستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
6
از نظر مردم ایران اسلامی آقای دکتر ظریف انسانی هست که هرگز و به هیچ قیمتی شرف و انسانیت خودش رو نخواهد فروخت (چون رضایت خداوند متعال و بندگان خوب او مدّنظرش است).
اونایی که خیلی راحت شرف و انسانیت خودشون رو به حراج میذارن (کسب منفعت دنیایی، خشنودی دیگری و یا ...) و اونوقت وجودشون عاری از صفات انسانی و شرف که لازمه وجود هر آدمی است، میشه!! دیگه خیلی راحت هر حرفی میزنن (تهمت، دروغ، افترا، سفسطه و ...) و هر کاری هم میکنن (دشمنی، بغض، کینه ورزی، خصومت و ...) ...............
دعا کنیم خداوند متعال حتی لحظه ای حتی لحظه ای هم ما را به خودمان وامگذارد. الهی آمین
رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
5
مردم این حرف ها را بیاد داشته باشند فردا که همخط ایشان حکومت را در دست گرفت برجام میشود معجزه قرن مردم میدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
2
6
این با چند هزار رای چطور این اجازه رو به خودش میده از طرف مردم میلیونی حرف بزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
3
عصاره ناب نظارت....
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
4
اگر برجام نبود اکنون نان خوردن هم در کشور پیدا نمی شد.در سایه برجام بود که ما توانستیم تهدیدات را از سر کشور برداریم و در صف متحد کشورهای غربی برعلیه ایران شکاف بیاندازیم و متحدان امریکا را به شکلی از امریکا دور کنیم که در شورای امنیت با ما برعلیه امریکا همراهی کنندوبه نفع ما رای دهند.برجام درخت میوه ای است که هنوز دارد رشد می کند وبه مرحله میوه دادن نرسیده است هرچند امریکا سعی کرد این درخت را خشک کند ولی این درخت همچنان به رشد خود ادامه می دهد تا زمان میوه دادن آن فرا برسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
4
توبجای ملت حرف نزن بااون 4000رای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
برجام یکطرفه یعنی خسارت محض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
کی گفته یک طرفه هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
1
مگر برای این اقا تحقیق درباره ایرانی بودنش نکردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
2
باید بگیرن ببرن اردوگاه افاغنه ورامین رد مرزش کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
1
زنده باددکترظریف،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
0
انقلابیگری
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
1402 تورو خدا بهش رای ندید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین