کد خبر: ۶۹۱۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
تبلیغات

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد از سایت لوکس ویلا

گردشگران همواره بودجه مشخصی برای سفر به مشهد در نظر گرفته‌اند، اما با اقامت در مشهد، بخش قابل توجهی از این بودجه صرف اقامت در هتل‌ها می‌شود...
آفتاب‌‌نیوز :

مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران، شهری است که مسافرانش به دو دسته زائر و گردشگر تقسیم می‌شود. مشهد در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) که باعث شده گردشگری یکی از مهم‌ترین قطب‌های درآمدی مردم شهر به حساب آید، شهری مملو از جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی جذاب است. در ادامه با لوکس ویلا همراه شوید تا با مشهد و جا‌های دیدنی این شهر بیشتر آشنا شوید.

چرا برای اقامت در مشهد به سراغ اجاره آپارتمان مبله برویم؟

گردشگران برای اقامت در مشهد، همواره می‌توانند به سراغ هتل‌های مختلف شهر رفته و با پرداخت هزینه‌های گزاف جهت اقامت در هتل‌ها، از امکانات و خدمات رفاهی آن‌ها نیز برخوردار شوند. گردشگران همواره بودجه مشخصی برای سفر به مشهد در نظر گرفته‌اند، اما با اقامت در مشهد، بخش قابل توجهی از این بودجه صرف اقامت در هتل‌ها می‌شود لذا لوکس ویلا همواره پیشنهاد می‌کند برای کاهش هزینه، به سراغ اجاره آپارتمان مبله در مشهد بروید.

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد از سایت لوکس ویلا

گردشگران با اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد علاوه بر اینکه هزینه به مراتب کمتری نسبت به هتل‌ها پرداخت می‌کنند، از قوانین خاص هتل نیز به دور هستند و لازم به ذکر است درکنار آپارتمان مبله، اجاره روزانه خانه در مشهد نیز میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. در صورتیکه می‌خواهید در نزدیکی حرم اقامت داشته باشید، می‌توانید برای اجاره آپارتمان مبله در مشهد نزدیک حرم، میان تنوعی از اقامتگاه‌های مختلف، متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب کنید، اما در نظر داشته باشید به دلیل افزایش تقاضا در خصوص اجاره آپارتمان مبله نزدیک حرم، همواره لوکس ویلا پیشنهاد می‌کند گردشگران از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آپارتمان مبله یا خانه روزانه در مشهد نزدیک حرم از طریق کارشناسان اقدام کنند.

اگر در سفر به مشهد می‌خواهید در منطقه‌ای اقامت داشته باشید که به دور از شلوغی شهر باشد، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ اجاره ویلا در مشهد رفته و میان مناطق ییلاقی اطراف شهراز جمله شاندیز و طرقبه، بهترین ویلای مورد نظر را انتخاب کنید. اما همواره در نظر داشته باشید تعداد اقامتگاه‌های واقع در مناطق ییلاقی مشهد محدود می‌باشد. در آخر هم خوب است بدانید برای اجاره روزانه اقامتگاه در مشهد، نرخ تمامی اقامتگاه‌ها طی روز‌های عادی هفته به دلیل کاهش تقاضا، در کمترین حد خود هستند که این رقم طی روز‌های آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، وفات و ولادت امام رضا (ع) به لطف افزایش تقاضا، به بیشترین حد خود می‌رسند.

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد از سایت لوکس ویلا

آشنایی با برخی از جاذبه‌های گردشگری مشهد

همانطور که گفتیم، مشهد شهری مملو از جاذبه‌های دیدنی و تفریحات بی نظیر است تا گردشگران بهترین خاطرات را از سفر به مشهد برای خود رقم بزنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد بیشتر آشنا شوید.

دره ارغوان مشهد

ارغوان یکی از زیباترین گونه‌های گیاهی است که در مناطق مدیترانه‌ای جهان مشاهده شده و در ایران نیز در برخی از مناطق از جمله مشهد، جنگل‌های شمال کشور و ... قابل مشاهده می‌باشد. بهترین زمان بازدید از دره ارغوان مشهد فصل بهار و ماه اردیبهشت می‌باشد چراکه در این زمان، دره به رنگ بنفش و زرد درآمده و منظره‌ای جذاب را ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است بعد از فصل بهار، در دره ارغوان شاهد درختانی با برگ‌های قلبی شکل هستیم که بسیار زیبا هستند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد بازدید از دره ارغوان را داشتید، نگاهی هم به بازار‌های سنتی و روستا‌های اطراف دره نیز بیاندازید چراکه بومی‌ها با جمع آوری چوب درختان ارغوان، انواع سبد، حصیر، کلاه و ... را تولید می‌کنند که به عنوان سوغاتی می‌توانند گزینه‌های بسیار مناسب و جذابی باشند. لازم به ذکر است چوب درخت ارغوان، خاصیت انعطاف پذیری نیز دارد.

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد از سایت لوکس ویلا

کوه سنگی مشهد

مشهد دارای پارک‌های بسیاری است که در میان آن ها، پارک کوهسنگی جزء بزرگترین پارک‌های شهر به شمار میرود. کوه سنگی مشهد در واقع با نام پارک علمی نیز شناخته می‌شود در این منطقه، خیابانی بسیار زیبا وجود دارد که برخی می‌گویند این خیابان سرسبز به عنوان معروف‌ترین و جذاب‌ترین خیابان مشهد شناخته می‌شود.

پارک کوهسنگی مشهد از نظز تاریخی، اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه در زمان حکومت صفویان، شاه عباس صفوی مراسم تاج گذاری خود را در این منطقه برگزار کرده بود. در آخر هم اگر قصد بازدید از پارک کوهسنگی مشهد را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم مسیر کوهنوردی کوتاه و سبک کوهسنگی را هم طی کرده و در قله کوه، علاوه بر لذت بردن از چشم انداز زیبای شهر، نگاهی هم به مقبره شهدای گمنام هم بیاندازید.

پارک هفت حوض مشهد

در میان گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی، پارک هفت حوض جزء محبوب‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد به شمار می‌رود. پارک هفت حوض در فاصله ۷ کیلومتری مشهد قرار دارد و این پارک درواقع دارای ۷ حوض طبیعی بوده و شاید برایتان جالب باشید بدانید که این حوض‌ها به لطف فرسایش چند هزار ساله سنگ‌ها به وجود آمده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد بازدید از پارک هفت حوض را دارید، فصل بهار و تابستان بهترین زمان بازدید بوده و همچنین با خود کفش و لباس مناسب کوهنوردی نیز به همراه داشته باشید تا قبل از غروب آفتاب، نهایت لذت را از طبیعت زیبای منطقه ببرید. اگر قصد اجاره خانه مبله در مشهد نزدیک حرم را دارید میتوانید وارد سایت لوکس ویلا شده و از تخفیف‌های ویژه سایت استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین