کد خبر: ۶۹۱۳۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس ترافیک سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

* برف و باران در جاده‌های چهار استان

وی اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای هراز، ‌کندوان و فیروزکوه نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم ام بارش برف و باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی و بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.

* ترافیک سنگین بین کرج و قزوین

آشوری از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16 درصد

وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2281 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* آزادراه های ‌کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج ثبت شد.

* شمشک-دیزین مسدود است

آشوری اظهار داشت:‌ در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده وازک-بلده در مازندران و محور خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، ‌جاده پونل - خلخال و محور سروآباد-پاوه، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین