کد خبر: ۶۹۱۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

وحشت ترامپ از انتقام ایران /پیشرفته‌ترین سیستم‌های نقطه زن موشکی در اختیار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: باید در ذهن استراتژیست های آمریکایی باقی مانده باشد جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد و ما مانورهایی که اخیرا انجام دادیم، یکی از پیشرفته ترین سیستم های نقطه زن موشکی را امتحان کردیم.
وحشت ترامپ از انتقام ایران /پیشرفته‌ترین سیستم‌های نقطه زن موشکی در اختیار ایران
آفتاب‌‌نیوز :

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم، درباره پرواز هواپیماهای بی ۵۲ در خلیج فارس اظهار کرد: اقداماتی که اخیرا ترامپ انجام داده بیشتر از اینکه باعث نگرانی جمهوری اسلامی بشود نشان دهنده ترس و وحشت آمریکایی ها از بحث انتقام گیری جمهوری اسلامی از آمریکا به دلیل ترور وحشیانه سردار سلیمانی است.

او گفت: در حال حاضر آمریکایی ها حالتی دارند، مثل فردی که از تاریکی می ترسد و با صدای بلند تشر می زند که بیشتر برای حفظ روحیه خودش است و مطلب دیگر اینکه به کشورهای مینیاتوری حوزه خلیج فارس که با فشار آمریکا در حال افشای رژیم صهیونستی هستند، یک مقداری دلداری بدهند. من فکر می کنم این حرکات نمی تواند هیچ ارزش نظامی داشته باشد بلکه با اهداف دیگری پیگیری می شود.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه مواردی از این قبیل داشتیم که آمریکایی اقداماتی را انجام دادند مثل حمله به طبس گفت: باید در ذهن استراتژیست های آمریکایی باقی مانده باشد جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد و ما مانورهایی که اخیرا انجام دادیم، یکی از پیشرفته ترین سیستم های نقطه زن موشکی را امتحان کردیم که قطعا چشمان مسلح ماهواره ای و جاسوسی آمریکا و کشورهای منطقه این توانمندی را دیدند گرچه به زبان نمی آورند.

او ادامه داد: ما مطمئن هستیم که اگر آمریکایی ها روزی فکر می کردند که قدرت پاسخگویی نداریم و ضعیف هستیم در هر دولتی که بود به ما حمله می کردند اما قدرت بازدارندگی ما، خاری در چشم امریکایی ها است. آنقدر سیستم امنیتی ملی آمریکا فلج شده و درگیر مسائل اجتماعی خودشان هستند که به نظر من، طرح ها و نقشه هایی که برای کشورهای غیر همسو خودشان از جمله جمهوری اسلامی طراحی می کردند، بنا به گفته مقام معظم رهبری مانند همان در کشور خودشان اتفاق می افتد. من فکر می کنم این چند ساعتی که به پایان عمر یکی از بدترین روسای جمهور آمریکا مانده ان شاالله با اقتدار جمهوری اسلامی پایان پذیرد.

این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام مانور قدرت بوده است، اظهار کرد: مانور هست ولی خوشبختانه جمهوری اسلامی با مدد دانشمندان، جوانان و یکپارچگی حاکمیت در حفظ منافع و امنیت ملی بسیار مقاوم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین