کد خبر: ۶۹۱۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

مسی جانشین ام‌باپه در پاریس؛ ستاره زیدان خواهان جدایی

مطبوعات اسپانیا از جدایی احتمالی ستاره رئال مادرید، برنامه پاریس برای جذب مسی و لزوم خرید مدافع منچسترسیتی توسط آبی‌اناری‌ها صحبت کردند.
مسی جانشین ام‌باپه در پاریس؛ ستاره زیدان خواهان جدایی
آفتاب‌‌نیوز :

مطبوعات اسپانیا در روز چهارشنبه اول بهمن – 20 ژانویه به مهمترین مسائل فوتبال در این کشور واکنش نشان دادند.

مارکا و آ.اس، 2 روزنامه مادرید از رفتن احتمالی «مارتین اودگارد» صحبت کردند. آنها با تیتر «اودگارد می‌خواهد برود» از کم‌بازی کردن ستاره نروژی زیدان پرده برداشتند.

ستاره مادریدی به باشگاه گفته که به دلیل کم‌بازی کردن در ترکیب زیدان، خواهان رفتن از رئال است.او در این فصل 9 بازی انجام داده که در یک ماه و نیم گذشته تنها 5 دقیقه در ترکیب زیدان قرار داشته است.طبق گزارش آ.اس زیدان با تیم دوم خود به مصاف آلکویانو در کوپادل‌ری خواهد رفت.

موندو دپورتیوو با تیتر «اریک اورژانسی» از لزوم خرید یک مدافع برای این فصل بارسلونا صحبت کرد. با اینکه به نظر می‌رسد خرید بازیکن در زمستان برای بارسایی‌ها منتفی است ولی رسانه‌ها می‌خواهند با فشار آوردن باعث جذب مدافع منچسترسیتی شوند.

طبق مشورت و بحثی که بین 3 نامزد انتخاباتی و ریاست موقت کنونی بارسلونا رخ داد، این تیم در زمستان «اریک گارسیا» را جذب نخواهد کرد. بارسلونا به شدت با مشکل بزرگ اقتصادی روبه‌رو است و حتی نمی‌خواهد مبلغ اندکی در زمستان کنونی بپردازد.

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «مسی جای ام‌باپه» را به روی جلد برد. این رسانه مدعی شد که پاریس می‌خواهد در صورت عدم تمدید قرارداد با ام‌باپه برای جذب لئو مسی اقدام کند.

با رفتن ام‌باپه شرایط اقتصادی باشگاه پاریس نیز برای جذب مسی فراهم می‌شود و این باشگاه دیگر ترسی از «فیرپلی مالی» نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین