کد خبر: ۶۹۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
تبلیغات

بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی راه حل مناسبی برای این مشکل هستند تا شما بتوانید از آبی سالم و با کیفیت برخوردار شوید.
بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی، میزان آلودگی آب‌های آشامیدنی زیاد شده است که این امر برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی راه حل مناسبی برای این مشکل هستند تا شما بتوانید از آبی سالم و با کیفیت برخوردار شوید. دستگاه‌های متنوعی در بازار وجود دارند که دستگاه‌های تایوانی از بهترین و معروف‌ترین آن هاست. تایوان سابقه‌ی زیادی در تولید انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی دارد. هم چنین به دلیل زیاد شدن دستگاه‌های تقلبی در بازار، شما را برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اصل و مطمئن از یک شرکت معتبر راهنمایی خوایم کرد. ابتدا در اینجا می‌خواهیم یکی از بهترین برند‌های مطرح تایوانی در زمینه‌ی تصفیه آب خانگی بپردازیم.

معرفی برند سافت واتر

سافت واتر برند مطرح تایوانی است که در سال ۱۹۴۶ تحت لیسانس آمریکا شروع به فعالیت نمود. برند سافت واتر یکی از بهترین مدل‌های دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌باشد که دارای تاییدیه‌های NSF, CE, ISO و Water Quality است. این تصفیه آب خانگی می‌تواند ناخالصی‌ها و آلودگی‌های موجود در آب را از بین ببرد و در کاهش سختی آب بسیار موثر است. روش تصفیه در این دستگاه به صورت اسمز معکوس است که یک روش بین المللی ست و تاییدیه FDA را نیز دارد. در اینجا می‌خواهیم به بررسی اجمالی چند مدل از این برند تصفیه کننده آب خانگی بپردازیم.

سافت واتر مدل SOFT WATER-RO-ORP-UV

این دستگاه هشت فیلتری سافت واتر با بهره گیری از روش اسمز معکوس و لامپ یو وی، یکی از بهترین انواع تصفیه آب‌های خانگی می‌باشد که دارای تاییدیه FDA است. این مدل طی هشت مرحله آب را تصفیه می‌کند و با فیلتر قلیایی خود سبب قلیایی شدن آب می‌شود و خاصیت آنتی اکسیدانی به آن می‌دهد که از فواید آن می‌توان به کاهش قند و چربی و مشکلات گوارشی اشاره کرد. فیلتر یو وی این دستگاه از نوعی ماورا بنفش است که می‌تواند میکروب‌ها و باکتری‌های آب را از بین ببرد و نزدیک ۹۹.۹۹ درصد موجودات زنده در آب را می‌کشد. این اشعه برای سلامتی انسان خطرناک نیست.

بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

سافت واتر مدل SOFT WATER-RO-ORP-UV

فیلتر چهار آن از نوع ممبران ۱۳ لایه آمریکایی است و تا ۰۰۰۱/۰ میکرون می‌تواند املاح مضر آب را از بین ببرد. مخزن آب ۱۶ لیتری با گیج فشار بزرگ روغنی و ترانس دارد. هوزینگ‌های آن دابل اورینگ طراحی شده تا از نظر آب بندی مناسب باشد. قدرت تنظیم PH آب را نیز دارد. دارای بوستر قوی ۱۲۵ psi بدون لرزش و صدا است. در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌شود و شیر برداشت فانتزی آن نیز بر روی سینک قرار می‌گیرد و قابلیت نصب به ساید را هم دارد.

سافت واتر مدل SOFT WATER_RO_ORP

تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO_ORP از پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های تصفیه آب با روش اسمز معکوس می‌باشد. این دستگاه قابلیت اضافه کردن خواص آتتی اکسیدانی و یونیزه کردن آب را داراست فیلتر ممبران آن از نوع ۱۳ لایه آمریکایی است و قدرت حذف کلیه نا خالصی‌های آب و نیترات را تا ۰۰۰۱/۰ میکرون را دارد. در مناطقی که آب شور دارند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، چون آب شیرین کن نیز هست. دارای مخزن ذخیره آب آنتی باکتریال، هوزینگ‌های دابل اورینگ و پمپ قوی بدون صدا و لرزش است. با برقی ۲۴ ولتی کار می‌کند و از این نظر کم مصرف می‌باشد. PH آب را تنظیم می‌کند و شیر تنظیم املاح دارد.

بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

قابل نصب در زیر سینک آشپزخانه است و شیر فانتزی اهرمی آن ضد زنگ و ضد پوسیدگی است. حمل آن آسان است و به ساید نیز نصب می‌شود. این دستگاه تمامی گواهی‌های استاندارد‌های جهانی از جمله FDA، WATER QUALITY، CE، NSF را در اختیار دارد.

سافت واتر مدل SOFT WATER_RO_۹۷B۵

این دستگاه دارای شش فیلتر است که با روش اسمز معکوس آب را طی شش مرحله تصفیه می‌کند. فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی آن قادر است املاح مضر آب را تا ۰۰۰۱/۰ میکرون از بین ببرد. فلزات سنگین، نیترات و سختی اب را حذف می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه دارای آب شیرین کن می‌باشد. شیر تنظیم املاح دارد و دارای بوستر قوی بدون صدا و لرزش است و مصرف برق بسیار کمی دارد. PH آب را تنظیم می‌کند. دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌شود و نصف کمتر کابینت زیر سینک را فضا اشغال می‌کند همراه با یک شیر برداشت اهرمی شیک که بر روی گوشه سینک آشپزخانه نصب می‌شود و آب تصفیه شده را به شما تحویل می‌دهد. همچنین قابلیت نصب به ساید را نیز دارد. تمامی استاندارد‌های جهانی از جمله FDA، WATER QUALITY، CE، NSF را داراست.

بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب و راهنمای خرید آن

چنانچه قصد خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر را دارید، شرکت راد گستر نوین با سابقه‌ای بالغ بر ۱۶ سال انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این شرکت در زمینه‌ی واردات انواع دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی اصل فعالیت می‌کند و نمایندگی سافت واتر را در ایران دارد. قیمت دستگاه تصفیه اب سافت واتر این شرکت کمتر از بازار است و محصولی که به شما ارائه می‌دهد دارای کیفیتی بسیار عالی و با بازدهی بالا خواهد بود. با خرید از شرکت رادگستر نوین شما از گارانتی یک ساله طلایی بهره مند می‌شوید هم چنین از تخفیفات این شرکت نیز استفاده خواهید کرد و خیالتان بابت خدمات پس از فروش نیز راحت خواهد بود. ارسال و نصب دستگاه برای شما رایگان است و دستگاه شما پس از نصب توسط نصاب چک می‌شود. پس از مدت اتمام گارانتی، کلیه خدمات و سرویس دهی شرکت با هزینه‌ی کمتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کسانی که قصد خرید تصفیه اب سافت واتر را دارند می‌توانند با واحد مشاوره شرکت راد گستر نوین تماس بگیرند و مطابق نیازشان دستگاه مورد نظرشان را خریداری نمایند و هم چنین برای تهیه و خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر می‌توانید به سایت شرکت راد گستر نوین نیز مراجعه کرده و از قیمت این دستگاه که در انواع و اقسام مختلف موجود هستند اطلاع پیدا کنید. پس فرصت را از دست ندهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین