کد خبر: ۶۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

آخرین خبرها از المپیک/ برگزاری، لغو یا پشت درهای بسته؟

گمانه زنی‌ها درباره برگزاری بازی‌های المپیک در فاصله ۶ ماه تا شروع این رقابت ها به اوج رسیده است.
آخرین خبرها از المپیک/ برگزاری، لغو یا پشت درهای بسته؟
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از رویترز، اگر همه چیز به خوبی پیش برود بازی‌های المپیک ۶ ماه دیگر برگزار می شود. با این حال سایه ویروس کرونا بر روی این بازی‌ها باعث شده هنوز هیچ چیز برای برگزاری مهمترین رویداد ورزشی جهان مشخص نباشد.

نایب رئیس پیشین کمیته برگزاری بازی های ۲۰۱۲ لندن روز سه‌شنبه گفت اگر همین مسئولیت را برای بازی های المپیک توکیو داشت حتما این بازی‌ها را لغو می کرد.

کیت میلز به رادیو بی بی سی گفت که به نظر می رسد، به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹، بازی های تابستانی که قرار است در ماه های جولای و آگوست برگزار شود، لغو شود. او شانس لغو این رویداد را نسبت به برگزاری بازی‌ها بسیار بیشتر دانست.

او ادامه داد: من مطمئن هستم که آنها برنامه هایی برای لغو دارند اما من فکر می کنم که آنها شرایط را به طور چشمگیری بهبود می بخشند و منتظر لحظه آخر هستند.

توشیرو موتو، مسئول توکیو ۲۰۲۰ نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: برگزارکنندگان المپیک مصمم به برگزاری بازی‌ها در سال جاری هستند اما نمی توانند برگزاری آن بدون تماشاگر را رد کنند.

موتو در مصاحبه ای در آستانه شمارش معکوس شش ماهه بازی ها اذعان کرد که مردم مضطرب هستند زیرا موارد ویروس در سراسر جهان از جمله در ژاپن که توکیو تحت شرایط اضطراری قرار دارد، افزایش یافته است اما وی اصرار داشت که برگزاری بازی‌های المپیک، حتی بدون نیاز به واکسیناسیون از ورزشکاران و هواداران، همچنان امکان پذیر است و با بهبود وضعیت ویروس، افکار عمومی نیز همین نظر را نسبت به برگزاری بازی‌ها خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین