کد خبر: ۶۹۱۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

سولسشر: ثابت کرده‌ام گزینه درستی برای نیمکت یونایتد هستم

«اوله گانر سولسشر» می‌گوید که وی ثابت کرده است گزینه درستی برای هدایت منچستریونایتد بوده و در عین حال اذعان داشت که رسیدن به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس آسان است اما ماندن در این جایگاه به مراتب کار سخت‌تری است.
سولسشر: ثابت کرده‌ام گزینه درستی برای نیمکت یونایتد هستم
آفتاب‌‌نیوز :

سولسشر از همان روزهای اول حضور روی نیمکت یونایتد به واسطه تجریه مربیگری کم که تنها به نیمکت تیم دوم شیاطین سرخ، کاردیف و مولده نروژ محدود می‌شد، به شدت از حیث اعتبار با ابهام مواجه بود.

با این حال، مرد نروژی نیمکت شیاطین سرخ می‌گوید که پیشرفت باشگاه از زمان انتصاب وی در دسامبر ۲۰۱۸، اعتماد «اِد وودوارد» مدیر اجرایی این باشگاه را به وی توجیه کرده است هرچند سولسشر قبول دارد که کارش هنوز به سرانجام نرسیده است.

سولسشر در این باره گفت: خوشبختانه ثابت کرده‌ام که می‌توانم به باشگاه برای پیشرفت کمک کنم. به شخصه از سوی باشگاه حمایت بسیار زیادی دریافت کرده ام. جایگاه کنونی ما نتیجه کار زیاد تک تک اعضا است. در نیمه‌های فصل هستیم و به این جایگاه رسیده‌ایم.

وی افزود: البته موضوع این نیست که تنها یک بار به این نقطه برسیم و کار تمام شود زیرا رسیدن به این نقطه قسمت آسان ماجرا است اما ماندن در این نقطه چالشی است که مشتاقانه در انتظار سرشاخ شدن با آن هستیم. با تمرکز بر تک تک بازی‌ها و ساختن این تیم، امیدواریم در پایان جام را بالای سر ببریم و آن زمان، زمانی است که به جایگاه حقیقی باشگاه رسیده‌ایم.

سولسشر با اضافه کردن بازیکنانی همچون «هری مگوایر»، «برونو فرناندز» و »آرون فن بیساکا» هزینه زیادی برای تقویت یونایتد کرده اما در عین حال از تحول بازیکنانی که از «خوزه مورینیو» به ارث برده نیز ذینفع شده است.

«لوک شاو»، «آنتونی مارسیال» و «پل پوگبا» اغلب برای رسیدن به ترکیب اصلی یونایتد زیر نظر مورینیو تقلا می‌کردند اما حالا به محور برنامه‌های سولسشر بدل شده‌اند.

سولسشر تاکید کرد: ما فرهنگی را آنطور که می خواهیم، ایجاد کرده‌ایم؛ فرهنگی به آنان کمک می کند اما به شخصه دوست دارم به آنان حرف بزنم و مکالمات شخصی و دونفره با آنان داشته باشم. بی‌شک در صحبت با آنها بیشتر صادق هستم تا زمانی که با شما(رسانه ها) حرف می‌زنم. مربیان و سرمربیانی را که در دوران فوتبالی داشتم به یاد می‌آورم، آنها برای دیدن من به عنوان یک انسان زمان زیادی صرف کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین