کد خبر: ۶۹۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

دستگیری ۱۰۳ اراذل و اوباش در طرح اقتدار ۲ پلیس غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با اجرای طرح اقتدار ۲ و برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان های غرب استان، ۱۰۳ نفر دستگیر شدند.
دستگیری ۱۰۳ اراذل و اوباش در طرح اقتدار ۲ پلیس غرب استان تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیوان ظهیری روز چهارشنبه بیان داشت: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش و براساس وظیفه ذاتی پلیس، طرح مقابله با این افراد از سه روز گذشته توسط پلیس در ۶ شهرستان غرب استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۱۹ نفر دستگیر شدند، که ۱۰۳ نفر از این دستگیر شده ها از مخلان نظم و امنیت بوده و علی‌رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه داده و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۱۱۲ حکم قضائی اجرا شد، بیان داشت: ۲۳۹ مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش در شهرستان های غرب استان تهران مورد بازرسی و کنترل قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۰ قبضه سلاح سرد از اوباش بازداشت شده، بیان داشت: در عملیات پلیس، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و۲ هزار و ۲۰۰ لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی نیز کشف شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۴۷۲ دستگاه ماینر، اعلام کرد: ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روانگردان نیز از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به پخش کلیپی از تخریب خودروهای شهروندان در شهرستان بهارستان در فضای مجازی، تصریح کرد: در این خصوص، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر را شناسایی و دستگیر کردند.

ظهیری افزود: فردی که سه نفر از شهروندان بهارستان را به صورت نیمه عریان و با تهدید سلاح سرد در سطح شهر گردانده بود در عملیات ویژه توسط پلیس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "اقتدار ۲" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین