کد خبر: ۶۹۱۵۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تبلیغات

در سفر به استانبول و کیش از کجا‌ها دیدن کنیم؟

کشتی یونانی یکی از زیباترین جا‌های دیدنی کیش به شمار می‌رود که هنگام غروب آفتاب منظره بسیار مناسبی را برای عکاسی به وجود خواهد آورد. کشتی یونانی را در بریتانیا ساخته اند و در طول عمر خود دارای مالکان بیشماری بود که آخرین بار یک فرد یونانی برای نجات این کشتی از گل تلاش‌های زیادی را انجام داد، اما متاسفانه موفق نشد که آن را نجات دهد در نتیجه همان جا آن را رها کردند و به یکی از زیبایی‌های جزیره کیش تبدیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه، مطلب گردآوری شده توسط سایت تور لحظه آخری و گردشگری سفر باتو را درباره سفر به استانبول و کیش مشاهده کنید.

راهنمای سفر به کیش

پدل بورد

پیشنهاد می‌کنیم در ایام‌های مختلف، از آفر تور کیش استفاده کنید و با بهره گرفتن از محبوب‌ترین تفریحات، لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. پدل بورد، یک وسیله شناور مخصوص حرکت روی آب است که موجب آرامش و تقویت عضلات و تعادل بدن می‌شود.

در سفر به استانبول و کیش از کجا‌ها دیدن کنیم؟

شما می‌توانید در جزیره زیبای کیش از این وسیله به راحتی استفاده کنید.

کشتی‌های تفریحی

به گزارش سایت سفر باتو، کشتی‌های تفریحی مختلفی وجود دارند که در سانس‌های چند ساعته، خدماتی از قبیل پذیرایی، جنگ شادی، سرو ناهار و شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، برنامه‌های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز را به شما ارائه می‌دهند.

همان طور که می‌دانید؛ تفریحات آبی موجب شده اند که تور کیش از محبوبیت بیشتری برخوردار شود، شما نیز اگر به دنبال یک تفریح آبی بی نظیر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما به کیش بروید و از آن جا حداقل چند مورد از این ورزش‌ها و تفریحات سالم را انجام دهید.

کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از زیباترین جا‌های دیدنی کیش به شمار می‌رود که هنگام غروب آفتاب منظره بسیار مناسبی را برای عکاسی به وجود خواهد آورد. کشتی یونانی را در بریتانیا ساخته اند و در طول عمر خود دارای مالکان بیشماری بود که آخرین بار یک فرد یونانی برای نجات این کشتی از گل تلاش‌های زیادی را انجام داد، اما متاسفانه موفق نشد که آن را نجات دهد در نتیجه همان جا آن را رها کردند و به یکی از زیبایی‌های جزیره کیش تبدیل شد.

تفریحات آبی

یکی از مهم‌ترین و هیجان انگیز‌ترین جاذبه‌های این جزیره به شمار می‌روند که وسایل مختلفی را برای لذت بردن از سواحل خلیج فارس قرار داده اند. در این منطقه می‌توان از پاراسینگ، موج سواری، غواصی؛ قایق سواری، جت اسکی و ... استفاده کرد. اگر حتی به تفریحات هیجانی هم علاقه نداشته باشید می‌توانید از قایق سواری استفاده کنید.

ساحل مرجانی

هر جزیره‌ای با ساحل‌های زیبایی که دارد معروف است. جزیره کیش هم از این جاذبه بی نظیر مستثنا نیست. ساحل مرجانی کیش که در قسمت شرقی این جزیره قرار دارد به عنوان یکی از پر طرفدار‌ترین جاذبه‌ها شناخته می‌شود. در این قسمت آلاچیق‌هایی و درختان نخلی قرار دارند که برای تماشای غروب آفتاب منظره جذابی را به وجود آورده اند. این ساحل به بازی‌های ورزشی آبی مجهز می‌باشد.

پارک دلفین کیش

تماشای دلفین‌ها در جزیره کیش می‌تواند خاطرات منحصر به فردی را در ذهن شما هک نمایید. با رفتن به پارک دلفین‌ها که مساحت آن به ۱۷۰ هکتار می‌رسد می‌توانید شیر‌های دریایی، دلفین ها، نهنگ‌های آبی و ... را مشاهده کنید. تنها جاذبه‌های این مجموعه تنها به دیدن دلفین‌ها ختم نمی‌شود بلکه با رفتن به باغ ارکیده، باغ پرندگان، باغ کاکتوس و باغ پروانه می‌توانید به گردش و تفریح به بپردازید. در باغ پرندگان می‌توان ۴۷ گونه از انواع پرندگان را مشاهده کرد.

سفر به استانبول

منطقه سلطان احمد

اگر بگوییم اولین هدف گردشگران در استانبول بازدید از منطقه سلطان احمد است، اغراق نکرده ایم. این قسمت از استانبول به دلیل داشتن جاذبه‌های معروفی مانند مسجد سلطان احمد، قصر توکاپی، مسجد ایاصوفیه و... همیشه پر از جمعیت و پذیرای تعداد زیادی توریست است.

وجود این تعداد زیاد از انواع تور استانبول، بنا‌های باشکوه و تاریخی‌ای مانند مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد است که همگی در این محله قرار گرفته اند. با این اوصاف به راحتی می‌توان به نقش این منطقه در رونق صنعت گردشگری استانبول پی برد.

یکی از مزیت‌هایی که این محله نسبت به سایر مناطق استانبول دارد، نزدیک بودن بنا‌های تاریخی مهم به همدیگر است، به عبارتی تنها چیزی که برای گردش نیاز دارد یک جفت کفش راحت است تا از یک جاذبه به جاذبه دیگر بروید و در بین راه، از زیبایی‌های استانبول نیز بهرمند شوید.

محله ساریر

بدون شک ساریر را می‌توان یکی از زیباترین و با صفا‌ترین قسمت‌های استانبول در تور استانبول ارزان به شمار آورد. ویلا و عمارت‌های لوکسی که در این منطقه ساخته شده اند، از یک سو به تنگه بسفر و از سوی دیگر به جنگل بلگراد دید دارند و همین موضوع سبب قیمت‌های بالای عمارت‌ها شده است.

به گزارش سایت سفر باتو، در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این قسمت از استانبول زندگی می‌کنند که بخش عمده‌ای از آن‌ها را ثروتمندان و ساکنان خارجی مانند آلمانی‌ها و انگلیسی‌ها تشکیل داده اند. کافه‌های زیادی در این منطقه وجود دارند و شما می‌توانید چای و بورک اصیل ترک را در آن‌ها میل کنید.

محله بالات

گفتیم که استانبول شهر رنگ‌ها است و صد‌ها جای دیدنی برای گردش وجود دارد. اما در هیچ کجای استانبول، چیزی به زیبایی محله بالات پیدا نخواهید کرد. خانه‌های چوبی رنگارنگی که در این گوشه از این شهر بزرگ وجود دارند، شادی و طراوت خاصی را منتقل می‌کند.

این محله سرشار از حس خوب زندگی است، وقتی در این قسمت قدم می‌زنید بچه‌هایی را می‌بینید که مانند دوران قدیم در کوچه‌ها در حال بازی هستند، توریست‌های عاشق عکاسی که به این قسمت آمده اند تا خاطره این محله را ثبت کنند.
برای بازدید از این منطقه می‌توانید تور لحظه آخری استانبول را خریداری کنید تا در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید و در عین حال از زیباترین و محبوب‌ترین شهر جهان دیدن کنید و در کوچه هایش قدم بزنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین