کد خبر: ۶۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵

نوبخت: اعتبارات درمانی کشور در لایحه بودجه ۲ برابر شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به شرایطی که کشور به واسطه شیوع ویروس همه گیر کرونا درگیر آن شده، اعتبارات وزارت بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، از ۲ برابر هم بیشتر شده است.
نوبخت: اعتبارات درمانی کشور در لایحه بودجه ۲ برابر شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه بیمارستان خیرساز "ناظران" در مشهد افزود: به علت ایجاد تخت های بیمارستانی جدید و احداث بیمارستان طی سالهای گذشته نیازمند کادر درمان جدید هستیم لذا مجوز ۵۳ هزار استخدام در این خصوص داده شده و بودجه مورد نیاز این میزان استخدام نیز در لایجه بودجه ۱۴۰۰ دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به موضوعات لحاظ شده در لایحه بودجه ۱۴۰۰، سال آینده شاهد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بیش از پیش به مردم باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم برای دولت، نخستین اقدام در دولت یازدهم اجرای طرح تحول سلامت بود که در دولت دوازدهم نیز این طرح استمرار یافت تا پرداخت هزینه درمان از جیب مردم به حداقل برسد و اکنون نیز موضوع سلامت در دستور کار دولت قرار دارد.

محمد باقر نوبخت به منظور سفر ۲ روزه به دعوت استاندار خراسان رضوی چهارشنبه شب وارد مشهد شد و امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و مجمع نمایندگان استان شرکت کرد.

همچنین شرکت در مراسم اتمام ساخت چهار هزار واحد مسکونی محرومان در خراسان رضوی و افتتاح بیمارستان خیرساز ناظران ویژه درمان سرطان از دیگر برنامه‌های رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به خراسان رضوی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین