کد خبر: ۶۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

استاندارهرمزگان: هیچ معتاد متجاهری تا پایان امسال نباید در بندرعباس مشاهده شود

استاندار هرمزگان گفت: با احداث مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین تا پایان سال جاری، دیگر نباید هیچ معتاد متجاهری در سطح شهر بندرعباس مشاهده شود.
استاندارهرمزگان: هیچ معتاد متجاهری تا پایان امسال نباید در بندرعباس مشاهده شود
آفتاب‌‌نیوز :

فریدون همتی شامگاه جمعه در بازدید از روند احداث مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین شهرستان بندرعباس، اظهارداشت: این مرکز با امکانات مناسب در درمان و توانمندسازی معتادین متجاهر نقش مهمی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین ظرفیت پذیرش ۵۰۰نفر از معتادین متجاهر را خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: مرکز جدید و در حال ساخت، دارای یک حلقه چاه آب و چهار هکتار زمین مستعد کشاورزی به منظور ایجاد اشتغال برای معتادین بهبود یافته است.

همتی عنوان کرد: علاوه بر این کارگاه های مختلف تولیدی در این مرکز راه اندازی و ضمن دریافت آموزش های لازم فنی و حرفه ای زمینه اشتغال بهبودیافتگان در این مرکز و سایر مراکز خصوصی استان فراهم می شود.

وی همچنین از مرکز فعلی نگهداری و درمان معتادین در ایسین بازدید کرد و با بهبود یافتگان که پس از بهبودی در بخش خدماتی، بلوک زنی و قایق سازی مشغول به فعالیت شده اند، به گفت‌وگو پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین